מחירון רכבים לפירוק

רכבים שמוצגים למכירה בשוק הפרטי מיועדים לשימוש על הכבישים בארץ, ויש להם מחירים ברורים וידועים. אבל בתחום הרכבים המיועדים לפירוק, אין מחירון אחד רשמי ומוכר, ואם יש לכם רכב שמיועד לפירוק, קשה לקבוע את השווי שלו.

המחיר בעסקה כזאת נקבע לפי משתנים רבים שלאו דווקא תלויים במצב הרכב, כך שהערכת המחיר שיתאים לכל הצדדים יכולה להיות משימה מורכבת.

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

מעוניינים לעשות כסף מהרכב הישן או מרכב שעבר תאונה ולא זז מאז?  הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום שתעזור לכם בכל התהליך!
קונים את כל סוגי המכוניות ולא משנה מה מצב האוטו
תשלום הוגן ונוח בכל שיטות התשלום שיש
עובדים וזמינים לכם כל הזמן – זמינים 7\24
שירות אישי על ידי מומחים בעולם המכוניות
שירות בכל רחבי הארץ
ממחזרים מכניות למען הסביבה על ידי גריטת מכוניות שמזהמים את הסביבה

אז למה אתם מחכים? עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ 👱🏼👨🏽

כמה שיקולים שחשוב לקחת בחשבון

בתהליך קביעת שווי מכונית שמיועדת לפירוק, חשוב לתת את הדעת על העובדה שלמרות שברוב המקרים אנשים מוכרים את רכבם רק כמה פעמים במהלך החיים, ובדרך כלל בשוק הפרטי שיש בו מחירונים קבועים, מכירת מכונית שמיועדת לפירוק כרוכה בניהול משא ומתן מול אנשי מקצוע בתחום שמתפרנסים מעסקאות מסוג זה, וכל אחד מהם קובע את התעריפים שלו בהתאם למערכת שיקולים משלו.

לכן קשה למצוא מחירון רכבים לפירוק שיש בו פירוט מסודר ועקבי של מחירי רכבים לפירוק, והנתונים המנחים הם קביעת הסוחרים, שמטבע הדברים, יש להם אינטרס להציע כמה שפחות על הרכב הישן שלכם.

מחירון רכבים לפירוק

אבל המילה האחרונה עדיין רחוקה מלהיאמר

רכבים שנמצאים על כבישי הארץ יותר מעשרים שנים ופשוט אינם כשירים יותר לנסיעה, נמצאים בקטגוריה של הסדר מיוחד שנקבע על ידי המדינה. מטרת הסדר זה היא לשפר את הבטיחות על הכבישים בארץ ולתרום לאיכות הסביבה.

במסגרת ההסדר, אין צורך לברר את שווי הרכב המיועד לפירוק, היות ולמקרים אלו יש מחירון רכבים לפירוק שהוא קבוע ומוסדר. תמורת מכונית לפירוק במצב נסיעה, כלומר עם טסט בתוקף, מדינת ישראל מציעה סכום שנע בין 3000-5000 ש"ח. אז לפעמים משתלם להוריד את המחיר על מנת להתנהל מול גוף אמין כמו ממשלת ישראל.

למדריך המלא במצב של מכירת רכב לפירוק ללא טסט

איך זה עובד?

בתהליך מכירת מכונית לקונה פרטי, העסקה מיועדת להעברת הרכב על שם בעלות אחרת, והחזרתו לכביש, לאחר שינוי שם הבעלים.

אבל בתחום הרכבים לפירוק, ומכירת מכונית למגרש מכוניות ישנות או לקונה רכבים לפירוק, המטרה היא לפרק את חלקי המכונית על מנת למכור אותם לסוחרי מתכות או למוסכים, ולהפיק מהמכונית כמה שיותר תמורה, בהתאם למשקל המתכת שמרכיבה את המכונית על חלקיה.

במקרים רבים, תהליך הפירוק מתבצע כדי להשיג את שתי המטרות, וגם החלקים שאינם מיוצרים ממתכת מפורקים. חלקי המתכת השמישים מזכים את סוחר הרכבים הישנים ברווח נאות, אבל חשוב לזכור שבמהלך מכירת מכונית למגרש או לקונה רכבים לפירוק, יש להתנהל בהתאם לנוהל של מכירת רכבים לפירוק, כדי להימנע מההשלכות הכרוכות בהורדת רכש מהכביש ללא דיווח.

למה זה משתלם?

מכוניות ישנות מוגדרות כמכוניות שאינן בטיחותיות, בשל חלקי הרכב הבלויים והקילומטראז' הגבוה שהרכב עבר. מכונית מיושנת או מכונית פגומה מסוכנת לכבישים בישראל, גם אם היא עדיין נוסעת, כי בכל רגע היא עלולה להתפרק, לגרום לנהג לאבד שליטה ולסכן נהגים אחרים.

אז למרות שלא תוכלו למצוא מחירון רכבים לפירוק שהוא מוסדר וקבוע, אם יש בבעלותכם מכונית ישנה, ולמען בטיחותכם ובטיחות הנוסעים אתכם ברכב, שלא לדבר על בטיחות הנהגים האחרים בכביש, מכרו אותה לקונה רכבים לפירוק, קבלו את הסכום המוצע לכם בהתאם לשווי החלקים וערך המכונית, כי זה רק עניין של זמן עד שגוש המתכת הזה שאתם קוראים לו רכב יהפוך למתקן מעלה אבק בחניית ביתכם.

במידה ויש לכם עוד שאלות בנושא רכבים לפירוק אתם מוזמנים להיכנס למדריך המלא שלנו בתחום הרכבים לפירוק עם כל השאלות הנפוצות ביותר בעולם כלי הרכב לפירוק

קונה רכבים לפירוק – 15 השאלות הנפוצות ביותר על פירוק רכבים

שאלות נפוצות

מחיר הרכב נקבע על ידי מספר גורמים. אלה כוללים את המותג והדגם, הגיל, המצב הטכני של רכב ואופן הפירוק של הרכב לדוגמא: במצב של פירוק הרכב לחלקים ומכירת חלקי הרכב כחלקי חילוף ניתן לקבל יותר כסף על הרכב אך זה גם דורש מאמץ רב יותר והתעסקות עם פרסום חלקי החילוף של הרכב, אולם יש דרך קלה יותר במכירת הרכב לחלקים ניתן פשוט לפנות למומחה לפירוק רכבים לחלקי חילוף כדי שהוא יעשה את כל העבודה הקשה בשבילכם.
המחיר הממוצע לרכב להריסה הוא מאוד משתנה בגלל הגורמים הרבים שיש ולכן גם לא ניתן לקבוע מחיר ממוצע לרכב להריסה הרבה ממחיר הרכב הממוצע להריסה תלוי בסוג הרכב ובדגם של הרכב וכן במצבו המכני של הרכב.
המחיר של רכבים להריסה עשוי להשתנות בגלל סיבות רבות. מידע על עלות רכב ישן יכול להשתנות ממדינה למדינה מכיוון שלכל אחד יש כללים ותקנות שונים כמו גם עלויות שונות עבור פירוק רכבים. הסיבות העיקריות לקביעת מחיר רכב להריסה ולהבדלים במחרים בין רכבים הם: 1. סוג הרכב 2. גיל הרכב 3. מצב הרכב 4. גודל ומשקל הרכב 5. האם יש לו מנוע או אין