קונה רכבים לפירוק בצפון

יש פה מישהו מהצפון? יופי.

אז רק רצינו להגיד שגם בצפון אפשר למצוא קונה רכבים לפירוק. אם לא הייתם בטוחים בזה עד עכשיו, אז עכשיו אתם כבר בטוחים. רגע, יודעים בכלל מה זה רכבים לפירוק? אהה, לא יודעים, בדיוק בשביך זה אנחנו כאן בכדי להסביר לכם הכל על פירוק רכבים ופירוק רכבים בצפון בפרט השאירו אייתנו ותגלו במדריך הזה את כל הסודות והטיפים על קנייה ומכירה של רכבים באזור הצפון.

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

רוצים להיפטר מהרכב הישן שיושב לכם בחנייה או מרכב שעבר תאונה? צריכים שירות של קונה רכבים לפירוק בצפון שקרוב אליכם לבית? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
קונים את כל סוגי הרכבים והכל תחת אותה החברה!
תשלום הוגן ונוח בכל שיטות התשלום שיש
עובדים וזמינים לכם כל הזמן – זמינים 7\24
שירות אישי על ידי מומחים בעולם הרכבים
שירות בכל רחבי הארץ
ממחזרים רכבים למען הסביבה על ידי גריטת רכבים שמזהמים את הסביבה

עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ 👱🏼👨🏽

קונה רכבים לפירוק בצפון

פירוק רכבים בצפון – מה זה?

מכיוון שלא ניתן להסביר מושג תוך כדי שימוש באותם המילים של המושג, נסביר פירוק רכבים כך, פירוק רכבים היא פעולה שבה לוקחים כלי רכב שלא יכול להמשיך לנסוע בכביש (לא משנה מה הסיבה לכך ויכולות להיות עשרות סיבות), לאיש מקצוע בתחום הרכבים והוא מבצע הפרדה של החלקים של הרכב למטרות של מחזור לחומר גלם (ברזל) או למטרה של חלקי חילוף לרכב מפירוק אשר יכול לשמש רכבים אחרים שכן נוסעים.

ולגבי הסבר לחלק של הצפון, זה בעיקר אומר שבעלי רכב המתגוררים באזור הצפון לא צריכים להגיע עד למרכז בכדי להעביר את הרכב לפירוק, חברת ברייקדאון מספקת שירות פירוק רכבים גם באזור הצפון, כולל גרירת הרכב למגרש הרכבים.

קונה רכבים לפירוק בצפון -האם זה יתרון?

בדרך כלל רכבים לפירוק נדרשים להובלה מיוחדת על ידי גרר שכן מרביתם כבר לא בשימוש, לא כשירים לנסיעה או ללא טסט, כך שמיקום המגרש בו מבוצע הפירוק משמעותי בהיבט של עלויות שינוע הרכב. עסק שיש לו מגרשים במספר אזורים בארץ מגדיל את טווח יכולת המענה והשירות שהוא נותן ללקוחות המחפשים למכור את הרכב שלהם לפירוק. חברת ברייקדאון הפועלת בפריסת שירות ארצית מספקת שירות לקהל רחב וגדול של לקוחות.

למידע נוסף בנושא: מכירת רכב לפירוק ללא טסט

מה התהליך של מכירת מכוניות לפירוק בצפון?

בכדי למכור את הרכב שלכם לקונה רכבים בצפון, לא נדרש מכם מאמץ מיוחד.

תחילה עליכם לעדכן את משרד הרישוי שהרכב יצא מכשירות וכי אתם מבטלים את הרישוי שלו (לשם כך עליכם לגשת למשרד הרישוי בעצמכם או לשלוח מיופה כוח מטעמכם).

לאחר ביטול הרישוי לרכב, צרו קשר עם בעל עסק לקניית רכבים ותנו לו מידע על הרכב, שנתון וסוג, מצבו הפנימי והחיצוני, האם הרכב נוסע? ועוד כל מיני פרטים שלפיהם הוא יוכל לגבש את המחיר שיציע לכם. לאחר שישנה הסכמה על המחיר, כל מה שנשאר זה לקבוע את יום הפרידה, סליחה, את יום המכירה, שבו הקונה יגיע לקחת את הרכב ולשלם לכם.

בכדי לקצר לכם את התהליך עוד יותר מוזמנים ליצור קשר עם חברת ברייקדאון ולקבל הצעה מחיר הוגנת, בשקיפות מלאה כולל שירות גרירת הרכב.

האם התשלום עבור מכירת הרכב תמיד נעשה במזומן?

בתחום קניית רכבים לפירוק שיטת התשלום הנהוגה היא אכן במזומן וזאת מהסיבה העיקרית שזה מפשט את התהליך של הקנייה והמכירה. בתשלום במוזמן אין צורך להמתין לאישור העברה בנקאית, אך גם כי לרוב המחירים של המכירה אינם סכומים גבוהים. המחיר של רכבים ישנים אינו גבוה גם כשהם תקינים והוא יורד עוד יותר כאשר מדובר ברכב ישן שסובל מתקלות רבות.

מחירי קניית רכב לפירוק בצפון יכולים לנוע בין 400 ₪ לעד כמה אלפי שקלים, בהתאם לנתוני הרכב.

דברים עליהם יש לתת את הדעת במכירת רכב לפירוק בצפון ובכלל

  • היזהרו מהשארת לוחיות הרישוי של הרכב, פרקו אותם טרם מכירת הרכב ותדאגו שהם יצאו מכלל שימוש.
  • היזהרו ממכירת הרכב לאדם שאין באפשרותכם לראות שהוא בעל עסק מוכר וקיים. מכירה לאנשים שאין לגביהם אמינות מוכחת יכולה להוביל לכך שהרכב לא באמת יילקח לפירוק אלא יעבור תהליך של תיקון וישמש לנסיעה ולשימוש בלתי חוקיים.
  • לא מסור את הרכב לקונה לפני שביצעתם הליך של ביטול רישוי הרכב במשרד הרישוי.
  • בדקו היטב ברכב וודאו כי לא השארתם חפצים יקרי ערך או מסמכים עם מידע חשוב.

למדריך המלא והמפורט שלנו –  לאיך מורידים רכב מהכביש?

החשיבות של קונה רכבים לפירוק בצפון

כיצד ניתן לוודא שהעסק שפניתם אליו הוא עסק אמין?

מומלץ לעשות זאת באותו אופן שבו אתם נוהגים לבדוק כל בית עסק אחר שאתם מתכוונים לרכוש ממנו שירות.

  • כנסו לאתר האינטרנט של העסק, תקראו ותתרשמו מרצינות ומקצועיות. בעידן של היום כמעט לכולם יש אתר, ואמנם עסק ללא אתר לא בהכרח מצביע על חוסר אמינות אולם זה מלמד על מקצועיות ונראות שלטעמנו חשובים בעסק הזה ובכל עסק אחר.
  • חפשו אזכורים של העסק באינטרנט, לעיתים יש פרסומים, כתבות על עסקים מסוימים או תגובות של לקוחות.
  • בררו מי בסביבתכם הקרובה או במכרים שלכם כבר התנסה במכירת רכב לפירוק (טיפ – תשאלו בקבוצות הוואטסאפ שאתם נמצאים בהם, תמיד יהיה מישהו שמכיר מישהו).
  • תשאלו את החבר'ה במוסך שבו אתם מטפלים ברכב. סביר להניח שתקבלו מהם המלצה טובה.

גריטת רכבים בצפון מטעם המדינה

בעבר במסגרת תוכנית ייעודית לעידוד גריטת רכבים ישנים הפעיל משרד התחבורה מוסכי פירוק בהסדר בצפון ובכל רחבי הארץ. למוסך בהסדר עם המדינה במסגרת התוכנית היה ניתן להגיע עם הרכב ולקבל עבורו תשלום יחסית טוב. אולם לצערנו עקב בעיות תקציביות התוכנית נסגרה.

כיום מתקיימת תוכנית במאפיין דומה אך עבור רכבים המונעים במנוע דיזל כחלק מהמאמץ לצמצם את הזיהום הנפלט ממנועים של רכבים אלו.

אם הינכם בעלי רכב ישן עם מנוע דיזל ולא התקנתם עליו מסנן חלקיקים למניעת רמת זיהום עליכם להעביר אותו לתהליך גריטה (פרטים על התוכנית ובדיקה האם הרכב שלכם עומד בדרישות הזכאות ניתן למצוא באתר משרד התחבורה באינטרנט).

האם הסכום למכירת רכב לקונה רכבים לפירוק בצפון נמוך יותר מאזור המרכז?

לא אמור להיות הבדל בגובה הסכום שתקבלו כאשר אתם מוכרים את הרכב לחברת פירוק רכבים כמו ברייקדאון הפועלת בפריסה ארצית. בברייקדאון הבדלים בגובה הסכום לקנייה נובע אך ורק מהנתונים וממצב הרכב.

ראיתי שלט שכתוב עליו "גרר קונה רכבים לפירוק בצפון", למה הכוונה?

בתי העסק בתחום קניית רכבים לפירוק  משתמשים באופן תדיר בשירותי גרר בכדי לקחת את הרכבים הנקנים למגרש הפירוק. לכן עסקים אלו מחזיקים מספר רכבי גרר והמודעה שלהם כבר מספרת כי השירות של קניית הרכב לפירוק מהם כולל גם שירות של גרירה.

חברת breakdown – ברייקדאון באופן קבוע מספקת שירות גרירה לרכב שהיא קונה מכם כחלק מהשירות שלה

לסיכום

אזור המרכז נחשב (לא תמיד בצדק) לאזור שיש בו גם הכל וגם הרבה מבחינת נותני שירות, לעומת הצפון והדרום שנתפסים לכאורה כאזורים שיש בהם פחות נותני שירות.

לשמחתכם בתחום קנייה/מכירה של רכבים לפירוק אין הבדלים מיוחדים ואין הפליה אזורית. חברת ברייקדאון תיתן לכם מענה ופתרון מהיר לרכב הישן גם אם אתם מהצפון.

שאלות נפוצות

תפיסת התעשייה בישראל היא לרכז עסקים שונים של תעשייה במרחב אחד בכדי לצמצם רעשי ייצור ותפעול לאזור אחד ולא באזורי מגורים. בנוסף ריכוז עסקי תעשיה מאפשר להם לקיים בינם לבין עצמם קשרים תומכים ומשלימים. מגרש פירוק הוא חלק משלים במבני ומפעלי תעשייה ולכן בכדי למצוא מגרש פירוק בצפון, הגיעו לאחד מאזורי התעשיה בצפון, תשאלו או תחפשו, תוכלו למצוא כמה וכמה כאלו.
בקונה רכבים לברזל הכוונה היא לקונה רכבים לפירוק רגיל. התוצר העיקרי מפירוק הרכב הוא הברזל שמועבר למפעלי מחזור ברזל ופלדה. מכיוון שזהו הרכיב העיקרי ברכב השתרש המונח רכב לברזל בכדי לומר שהרכב לא שווה הרבה מבחינת נסיעה ולכן הכי טוב להעביר אותו לשימוש חוזר בברזל שלו.
קונה רכבים לפירוק לא זקוק לטסט בתוקף משום שהרכב נלקח עם גרר למגרש הפירוק. לכן במידה וברשותכם רכב ויש לו טסט בתוקף אך הרכב לא תקין, מומלץ לגשת למשרד הרישוי (גם בצפון) ולבטל את הרישוי שלו ולקבל החזר עבור תקופת האגרה שנותרה. חבל לשלם אגרה על רכב שעומד.