הורדת רכב מהכביש משרד התחבורה

יש היום הרבה כלי רכב שיורדים מהכביש בשל סיבות שונות, אבל בעיקר בשל הרגלי הנהיגה הפרועים של נהגים ישראלים על הכבישים, במיוחד על כביש שש או נתיבי איילון.

למרבה הצער, מכוניות שמעורבות בתאונות דרכים יורדות מהכביש, אבל חשוב להבין מה הם סוגי הרכבים שיורדים ברוב המקרים מהכביש, ומה מצבם. בואו נדבר קצת על רכבים שעברו תאונה, יורדים מהכביש ונמכרים למגרשי רכבים לפירוק.

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

מעוניינים להחליף את הרכב הישן שכבר לא משתלם לכם להחזיק ולשלם אליו תשלומים, מחפשים מישהו שיעזור לכם בהליך של הורדת רכב מהכביש במשרד התחבורה? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
קונים את כל סוגי הרכבים ולא משנה מה מצב הרכב✅
תשלום הוגן ונוח בכל שיטות התשלום שיש✅
עובדים וזמינים לכם כל הזמן – זמינים 7\24 ✅
שירות אישי על ידי מומחים בעולם הרכבים✅
שירות בכל רחבי הארץ ✅
ממחזרים מכניות למען הסביבה על ידי גריטת רכבים שמזהמים את הסביבה ✅

אז למה אתם מחכים? עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ 👱🏼👨🏽

הסיבות העיקריות להורדת רכבים מהכביש

הסיבות העיקריות להורדת רכבים מהכביש הן:

רכב שנמצא כלא תקין לנסיעה. כתוצאה מחלקים פנימיים משובשים שמסכנים את בטיחות הנהג וסביבת הכביש.

רכב שעבר תאונת דרכים. ובבדיקת שמאי נקבע שהנזק ברמה של למעלה משישים אחוזים, כלומר, הוא חייב לרדת מהכביש.

איך, מתי ולמה נכנס משרד התחבורה לתמונה?

הורדת רכב מהכביש משרד התחבורה מתבצעת בשלושה שלבים:

כדי להוריד את הרכב מהכביש, יש ליידע את משרד התחבורה. יש למלא טפסים הנוגעים להורדת הרכב מהכביש, ולפרט את מטרת ההורדה, כמו למשל פירוק הרכב לחלקים.

עם קבלת אישור חתום אפשר למכור את הרכב לפירוק. או לבצע בו שימוש לכל מטרה אחרת, מלבד נהיגה.

קבלת הכספים. כדי לגבות כספי הורדת רכב פגוע או ישן מהכביש, יש לבדוק את סכום האגרה שנשאר, כי קיימת סבירות גבוהה שאפשר יהיה לקבל בחזרה את כספי האגרה.

למדריך המלא – למכירת רכבים מפורקים אחרי תאונה

הורדת רכב מהכביש משרד התחבורה

רכב לפירוק: איך זה עובד?

אם אתם מעוניינים למכור את הרכב שלכם למגרש מכוניות לפירוק, או לקונה רכבים לפירוק, חשוב להתייעץ או להתקשר עם חברה ותיקה בתחום, ולהקפיד לקבל שירות מקצועי ואדיב. לא כל הנהגים בקיאים בתחום הורדת רכב מהכביש משרד התחבורה, ולכן חשוב להבין אל המחיר שמגיע לכם.

גם אם לעיניכם הבלתי מקצועיות הרכב נראה הרוס לחלוטין, לאנשי המקצוע המומחים בתחום יש הרבה מה לעשות עם החלקים, והם יהיו מוכנים לשלם מחיר טוב ומלא עבורו, אז על תוותרו על זכויותיכם.

למדריך המלא והמפורט שלנו לאיך מורידים רכב מהכביש?

יש גם את אפשרות הגריטה

כדי להעביר רכב לגריטה בתהליך נוח, במקרה שהרכב שלכם ישן או פגום ברמה שאין אפשרות או סיבה לתקן אותו, זה הזמן למצוא קונה רכבים לפירוק. במילים אחרות, האפשרות היחידה שנותרה היא לזרוק את הרכב, ובעולם הרכבים, מה שמבחינתכם נתפס כגרוטאה או זבל, לאנשי מקצוע זו הזדמנות להשתמש בחלקים של הרכב, או למכור אותם.

במקרה כזה, פשוט מתייעצים עם אנשי מקצוע מומחים בתחום, שיגיעו אליכם ויגררו את המכונית הישנה או ההרוסה שלכם על מנת לפרק אותה לחלקים, להעריך את רמת החלקים שפורקו, להשתמש בהם, וכמובן לשלם לכם.

 אפשרות פירוק הרכב או  מכירתו כרכב יד שניה

חברת פירוק רכבים מקצועית מורכבת מצוותים שמתמצאים בתהליכים אלו, כולל בתהליכי הורדת רכב מהכביש משרד הרישוי, והם זמינים לעזור לכם.

כך שאין צורך לדאוג ולתהות אם המכונית שלכם מיועדת למכירה כרכב יד שניה, או שגורלה נגזר להימסר לגריטת רכבים . אנשי המקצוע בחברה שמתמחה בקנייה של רכבים לפירוק יעזרו לכם, יציעו לכם מחיר טוב על הרכב ההרוס, יענו על שאלותיכם, ירכשו מכם את הרכב, ואחרי שבוע כבר לא תזכרו שאי פעם הייתה לכם מכונית ישנה.

שאלות נפוצות

לא ניתן להוריד רכב מהכביש כאשר ישנו עיקול על הרכב, או כאשר יש חוב ישן שלא שולם. במידה ויש לכם עיקול או שעבוד על הרכב אתם לא תוכלו להוריד את הרכב מהכביש לכן אנו ממליצים לבדוק האם יש לכם עיקול או כל מגבלה אחרת טרם הגשת הבקשה שלכם למשרד התחבורה.
השירות של הורדת רכב מהכביש במשרד התחבורה ניתן ללא עלות!
עליכם למלא את טופס שנקרא – "טופס להורדת רכב מהכביש" במשרד התחבורה באזור של רישוי רכב וביטול רישום רכב טופס זה יכול למלא רק בעל הרכב הרשום במשרד התחבורה, לאחר מילוי הטופס יש להדפיסו ולצרף לטופס זה את המסמכים הנדרשים. יש לשים לב כי אתם חייבים להגיע פיזית לאחד מסניפי ממשרדי הרישוי, מומלץ לזמן תור מראש באמצעות היישומון שלהם, נא להגיע עם טופס הבקשה מודפס וכל שאר המסמכים הדרושים, וכמובן להגיע עם תעודות הזהות של בעלי הרכב.