קניית רכב אחרי תאונה

בטח שמעתם לא פעם שאתם צריכים לחשוב פעמיים לפני שקונים רכב שהיה מעורב בתאונה. אז זהו, שלא תמיד הקביעה הנכונה הזאת, וכל מקרה נבחן לגופו. בואו נראה מה צריך לקחת בחשבון כשבוחנים אפשרות של קניית רכב אחרי תאונה.

ראשית חשוב להבין אילו תיקונים בוצעו ברכב, ואם קיימים בו נזקים שנובעים מהתאונה ושיכולים להמשיך להוות בעיות.

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

מעוניינים להיפטר מהרכב שעבר תאונה ואתם לא מרגישים בטוחים לעלות איתו עוד על הכביש? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בקניית רכב אחרי תאונה!
קונים את כל סוגי הרכבים ולא משנה מה מצב הרכב
תשלום הוגן ונוח בכל שיטות התשלום שיש
עובדים וזמינים לכם כל הזמן – זמינים 7\24
שירות אישי על ידי מומחים בעולם הרכבים
שירות בכל רחבי הארץ
ממחזרים מכניות למען הסביבה על ידי גריטת רכבים שמזהמים את הסביבה

אז למה אתם מחכים? עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ 👱🏼👨🏽

שיקולי תקציב: הסיבה העיקרית לשקול קניית רכב אחרי תאונה

הרכב צריך לעלות פחות (הרבה פחות) מכפי שהיה עולה אם לא היה מעורב בתאונה. כלומר, טווח המחירים של כלי רכב אחרים בדגמים שאתם מחפשים בדרך כלל גבוהים יותר, אפילו אם הקילומטראז' שלהם גבוה.

אז כשזה מגיע לקניית רכב אחרי תאונה, השיקול העיקרי הוא שיקול התקציב,  והשאלה הראשונה שאתם צריכים לקבל עליה תשובה היא האם הנזק המתמשך שווה את המחיר הנמוך?

יתכן שלפעמים ישתלם יותר לשלם קצת יותר על רכב שלא היה מעורב בתאונה, בעוד שבמקרים אחרים העסקה הזאת יכולה להיות ראויה. התשובה להתלבטויות אלו טמונה בסוג הנזק שנגרם לרכב.

קניית רכב אחרי תאונה

כמה חמורה הייתה התאונה

אם התאונה לא הייתה חמורה, ויש לכם ראיות לתיקונים שבוצעו, כדאי בהחלט לשקול קניית רכב אחרי תאונה. לדוגמא, אם הנזק שנגרם היה קטן ופגע באחד הפנסים הקדמיים והגוף שמסביב, זה לא אומר שאתם ניצבים בפני בעיות עתידיות ועקביות למנוע.

מצד שני, אם הנזק היה חמור ופגע ברכיבים הפנימיים של המכונית, אתם צריכים להיות זהירים מאוד לגבי רכישת הרכב. אם אתם לא בקיאים בכלי רכב, מומלץ להביא מכונאי שאתם בוטחים בו, או חבר שמבין במכוניות, שיבחנו כראוי את מצב הרכב.

סימני אזהרה שכדאי לחפש

קניית רכב אחרי תאונה יכולה להיות קצת הימור, אבל כדי לעזור לכם לקבל החלטה נכונה, כדאי שתדעו איזה סימני אזהרה לחפש.

אל תקנו מכונית ממישהו שלא רוצה לתת לכם גישה לרשומות התיקונים. יתכן שלמכונית הזאת נגרם נזק קבוע, וגם אם היא נראית מבריקה וחדשה, אתם לא יכולים לדעת באמת את היקף הנזק.

היזהרו מסימני התעללות והזנחה. נזק אקראי לפגוש הוא דבר אחד, אבל הסיפור שונה לחלוטין אם הרכב סבל מרשלנות עקבית.

האם המכונית תוקנה כראוי? חשוב מאוד לבחון את כל התיקונים שבוצעו, ולוודא שהרכב תקין. היזהרו מאוד מסימני עבודה זולה ולא מקצועית.

בשורה התחתונה, לא קונים בעיוורון

קניית רכב אחרי תאונה היא נושא שצריך לקחת בחשבון את כל השיקולים שלו, וזה גם מצב שצריך להיכנס עליו בעיניים פקוחות.

ודאו שאתם שוקלים את כל היתרונות והחסרונות, מכירים את הסיכונים הכרוכים, מבינים את הסיפור מאחורי התאונה, ואת איכות עבודת התיקונים שבוצעה.

למדריך המלא והמפורט שלנו בנושא רכבים אחרי תאונה למכירה

לפנייה בנושא מכירת רכב לפירוק לאחר תאונה 

שאלות נפוצות

קניית רכב לאחר תאונה יכולה להיות דרך מצוינת לחסוך כסף בקניית רכב יד שנייה אך אם זאת אנחנו בחברת בריקדאון לא ממליצים על זה מכיוון שזה יכול להוביל ולהעיד על המון בעיות ברכב בנוסף זה אפילו יכול להיות מסוכן.
ביטוח רכב הוא הכרחי עבור נהגים בישראל. זו הוצאה שכל נהג משלם כדי להגן על עצמו ועל רכבו מכל נזק שנגרם כתוצאה מתאונות. – הסוג והדגם של הרכב, – מאפייני הבטיחות של הרכב וכמובן שווי הרכב. – גילו של הנהג. – סוג הכיסוי הביטוחי של הנהג ושל הרכב. – מספר וחומרת התאונות בחמש השנים האחרונות!
כדאי לרכוש רכב משומש לאחר תאונה, אם מקפידים על התהליך. עליך להיות מודע לכמה מהסיכונים והחסרונות לפני שאתה מקבל את ההחלטה שלך. אנו ממליצים לא לקנות מכונית משומשת לאחר תאונה ללא בדיקתם על ידי מומחה\ מוסך מורשה. בנוסף כדאי גם לקחת בחשבון שרכב שעבר תאונה שווה הרבה פחות ככה שהמחיר שיהיה אפשר לקבל אליו יהיה הרבה פחות מהמחירון שלו, כמובן שזה גם תלוי בסוג התאונה ובחומרה שלה.