קונה רכבים לנסיעה

אצל רובנו לפחות פעם או פעמיים בחיים לפחות עולה הצורך והאין ברירה אלא למכור את הרכב שלנו כרכב יד שנייה. זה יכול להיות לאחר כמה שנים של שימוש והחלטה להתחדש ברכב חדש יותר, לעיתים בעקבות כך שהרכב ישן או סובל מבעיות רבות ולא שווה מבחינה כלכלית להמשיך ולהתמודד איתן. מצבים כאלו ועוד אחרים מכניסים אותנו לשוק רכבי היד השנייה.

אם עוד לא ידעתם, שוק יד שניה הוא תחום הצומח בשנים האחרונות במהירות עצומה, וכיום יש אתרים ופלטפורמות המאפשרות למכור כל דבר, אבל ממש כל דבר. לצד זאת דווקא מכירת רכב כיד שנייה (שלישית או רביעית) שהינו שוק וותיק מאד שקיים בערך עוד מהימים של המצאת המכונית הפך להיות שוק קשה יותר ויותר עקב התחרות הרבה בו.

במאמר הזה נשתף ונסביר לכם על אפשרות נוספת של מכירת רכב נוסע שאולי לא הכרתם ולא חשבתם עליה. בואו ניכנס יחד לעולם שבו חברה כמו ברייקדאון קונה רכבים לנסיעה.

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

מעוניינים להיפטר מהרכב הישן ששוכב לכם בחנייה אבל עדיין נוסע? מחפש מישהו שקונה רכבים לנסיעה? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
קונים את כל סוגי הרכבים והכל תחת אותה החברה!
תשלום הוגן ונוח בכל שיטות התשלום שיש
עובדים וזמינים לכם כל הזמן – זמינים 7\24
שירות אישי על ידי מומחים בעולם הרכבים
שירות בכל רחבי הארץ
ממחזרים רכבים למען הסביבה על ידי גריטת רכבים שמזהמים את הסביבה

עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ 👱🏼👨🏽

חסרונות ויתרונות במכירת רכב מיד -מספר כלשהוא – לקונה פרטי (בשיטה הישנה והטובה)

השיטה שבה מפרסמים רכב באתר כל שהוא באינטרנט או תולים שלט "מוכרים אותי" על החלון האחורי של הרכב עדיין קיימת ובחלק מהפעמים אפילו עובדת, אך בימינו ככל הנראה יש לה יותר חסרונות מיתרונות.

יתרונות חסרונות
המוכר שולט וקובע את גובה מחיר המכירה מציאת קונה מתאים יכול לקחת הרבה זמן, במהלך הזמן הזה הרכב עומד ומשלמים עליו ביטוח, אגרת רישוי וטסט והוא גם תופס מקום בחנייה.
המוכר מחליט למי למכור מפגש עם טיפוסים שונים ומשונים שמתעניינים ברכישה יכול לפעמים להיות פחות נעים. לכו תדעו על מי תיפלו.
למוכר יש שליטה במועד המכירה ישנה תחרות גבוהה בשוק, אליו נכנסו בעלי מגרשי רכב למכירה (המציעים גם אפשרויות טרייד אין),  חברות ליסינג ואפילו היבואנים הרשמיים.
במידה ויש בעיות ברכב שהקונה הפוטנציאלי זיהה על המוכר יהיה להשקיע כסף ולטפל בהם.

סיבות בעקבותיהן מוכרים מתקשים למכור את הרכב שלהם במכירה עצמית פרטית

  • הרכב ישן מדי ואינו אטרקטיבי לקונים.
  • אנשים מעדיפים קנייה של רכב ממגרש מכוניות שגם נותנת להם אחריות על הרכב.
  • אזור מגורים מרוחק מהמרכז ועל כן אין קופצים רבים.

מי קונה רכבים לנסיעה?

חברה כדוגמת ברייקדאון המתמחים בכל התחום של קניית רכבים ישנים לפירוק ורכבים נוסעים שלא ניתן למכור אותם בשיטה הרגילה.

בקניית הרכב הבעלים "נפטר" מרכב שעמד או עולה לו יותר מדי כסף ואילו החברה הקונה בודקת מה ניתן לעשות בכדי להפוך את הרכב לאטרקטיבי למכירה כרכב לנסיעה (תיקון כזה או אחר, החלפת חלקים וכדומה) והאם זה כלכלי. במידה וזה לא כלכלי החברה פועלת לפירוק הרכב, מכירה של חלקים ממנו כחלקי חילוף והשאר מכירה כחומרים למפעלי למחזור.

לעוד פרטים בנושא היכנסו למדריך המלא שלנו על – חלקי חילוף לרכב מפירוק 

קונה רכבים לנסיעה

האם עסקים הקונים רכבים משומשים לנסיעה קונים את כל סוגי הרכב ולא משנה מה מצבם?

חברת כברייקדאון קונה את מרבית סוגי הרכבים (הכי פשוט להתקשר ולשאול), ובכל מקרה קונים רכבים תקולים שלבעלים לא כלכלי לתקן. לדוגמא:

  • רכב שהלך לו מנוע, הבעלים לא מעוניין להשקיע בקניית מנוע ויחד עם עלות ההתקנה יכולה להגיע לעלות גבוהה מאד, לפעמים יותר מאשר של הרכב עצמו.
  • רכב שלא מצליחים להעביר אותו טסט עקב בעיות שתיקונם מצריך השקעה גבוה וזמן.
  • רכב ישן מאד שלא נמצאים עבורו קונים.

איך מתבצע עניין העברת הבעלות על הרכב?

התשובה לשאלה הזו תלויה בשאלה לאיזו מטרה אנו מוכרים? ומה מטרת הקונה?.

כאשר אתם מוכרים את הרכב לפירוק אז אין צורך לבצע העברת בעלות, פשוט מבצעים ביטול רישיון רכב במשרד הרישוי והקונה יכול להשתמש ברכב רק לפירוק. כמובן שזה חלק מהשיח המקדים בינכם.

כאשר אתם מוכרים רכב לנסיעה וזו גם מטרתו של הקונה ברכישה, אז יש חובה לבצע העברת בעלות. לא מומלץ כלל למכור את הרכב שלכם לנסיעה בלי להעביר בעלות.

הכללים להעברת בעלות ברורים ונקבעו על ידי משרד הרישוי. במהלך השיח עם החברה הקונה עליכם לבדוק ולסכם את עניין ההעברת הבעלות, איך, איפה ותשלום אגרת העברת הבעלות?

היכנסו למדריך המלא – איך למכור את הרכב ללא העברת בעלות

כללים עיקריים בנושא של העברת בעלות לרכב

  • נהוג כי תשלום אגרת העברת הבעלות היא באחריות המוכר ולא על ידי הקונה. אם זאת כחלק מהשיח על מחיר המכירה/קנייה של הרכב עם העסק הקונה ניתן להעלות את הסוגייה ולהגיע לגביה להבנה.
  • כיום ניתן לבצע העברת בעלות בהגעה לסניף דואר או לבצע באופן מקוון באינטרנט. העברת בעלות מקוונות מתאימה מאד לעסקה מהירה של מכירת הרכב שלכם לעסק הקונה רכבים לנסיעה.
  • העברת בעלות לרכב שאין לו טסט תקף יכולה להתבצע רק במשרד הרישוי שכן על הקונה למלא טופס שבו הוא מצהיר כי הוא מודע לעניין היעדר טסט על כלל המשמעויות הנלוות לזה. כמובן שאסור לנהוג ברכב ללא טסט וללא ביטוח.

לעוד פרטים בנושא – מכירת רכב לפירוק ללא טסט

מכל מה שקראתי נראה שרק קונה הרכבים לנסיעה ופירוק מרוויח מהעסקה

זה לא בדיוק נכון שכן זו עסקה שבה כולם מרוויחים. אמנם המחיר שתקבלו עבור מכירת הרכב לקונה רכבים משומשים לנסיעה קרוב לוודאי יהיה נמוך יותר מאשר אם הייתם מצליחים למכור את הרכב כמכירה פרטית שלכם (בכל זאת פניתם אליו לאחר שלא הצלחתם למכור מסיבות שונות את הרכב שלכם), אך לצד זאת יש רווחים אחרים שחשוב לקחת אותם בחשבון.

המוכר – חוסך לעצמו זמן והתרוצצויות לחפש קונה. זמן אצל הרבה אנשים זה שווה כסף ובוודאי שווה את חיסכון כאב הראש, התסכול והמתח. במקרה שהרכב עומד ולא בשימוש, המכירה מסייעת לפנות את המקום שהרכב תפס ושכלל הנראה רק  גרם לנזק לסביבה (שמנים נוזלים, חלודה, צבירת לכלוך, זוחלים ועוד). מכירה מהירה של הרכב חוסכת את אגרת הרישוי (שיש חובה לשלם בכל מצב של הרכב), חוסכת את חידוש הטסט וכבונוס במקרה של רכב עומד קונה הרכבים כדוגמת ברייקדאון ייקח אותו על חשבונו למגרש הפירוק. ואל תשכחו אתם מקבלים את התשלום במזומן (כסף בטוח ביד).

הקונה –מרוויח על ידי כך שיש ברשותו את האמצעים לנסות להשמיש את הרכב או לחלופין לפרק אותו, עלויות הביצוע הללו יחסיות משתלמות לו מכיוון שיש לו את המתקן ואת כוח האדם לביצוע.

איכות הסביבה – היא כל הזמן מסביבנו, אבל במקרה הזה של מכירת רכב ישן (במיוחד לפירוק) היא מרוויחה מצמצום הזיהום, משימוש חוזר בחומרים ובכך צמצום של שימוש בחומרים חדשים, עלויות שינוע, אריזות וכדומה.

לסיכום

המציאות של ימינו מלאה באפשרויות לפתרון כל מיני מצבים, קשיים ובעיות. כאשר אתם נתקלים במצב שבו אתם לא מצליחים למכור את הרכב שלכם כרכב יד שנייה (או יותר), ולא משנה מה הסיבה לכך, גם כאשר לרכב אין בכלל מנוע, אתם יכולים לפנות למומחה לקניית רכבים לנסיעה ולפירוק.

באמצעות חברה לפירוק רכבים, אתם מוכרים את הרכב במחיר סביר למצבו, חוסכים זמן וטרטור, חוסכים את עלויות אחזקת הרכב (רישוי, טסט) ונהנים מכסף מזומן מידי עבור הרכב.  

שאלות נפוצות

במרבית המקרים קונה רכבים לנסיעה ישלם לכם במזומן את המחיר של הרכב שקנה מכם, בין עם זה רכב נוסע או עם זה רכב תקול שעומד.
ניתן למצוא בקלות קונה רכבים לנסיעה במרכז על ידי חיפוש ברשת או פשוט להתקשר לחברה שלנו ברייקדאון שפועלת בפריסה גאוגרפיית רחבה כולל באזור מהרכז הארץ.
בעידן הטכנולוגי דיגיטלי של ימינו שבו ניתן לצלם וידיאו ותמונות בקלות ולהעביר אותם במהירות לגורם אחר, מאפשרת לקבל הצעת מחיר גם באופן טלפוני. לשם כך עליכם לצלם את הרכב מכמה זוויות צילום, מבפנים, מבחוץ וגם את אזור המנוע ו להעביר את התמונות ומידע נוסף על הרכב (שנתון, כמה ידיים עבר, האם עבר תאונה, האם יש טסט ועד מתי? ועוד פרטים שייתכן ותתבקשו למסור. לאחר כל זה תוכלו לקבל הצעת מחיר וכל זה בלי לצאת מהבית, בנוחות שלכם.