קונה רכבים לפירוק במרכז

היום ממנו חששתם הגיע, הרכב האהוב שלכם (והקצת ישן) משמיע קולות אחרונים של נסיעה, כלומר, קשה לו להניע בבוקר, כל יומיים הוא מבקש לראות מוסך, ושתקנו לו חלפים חדשים, בקיצור, אתם מבינים שהגיע העת וצריך להיפרד.

פרידה מרכב ישן הסובל מהרבה בעיות על ידי מכירה לאדם אחר יכולה להיות בעיתית. מעט מאד, אם בכלל קופצים לקנות רכב ישן עם תקלות, גם אם המחיר המוצע נמוך. לכן הפתרון החסכוני והיעיל עבורכם, שהוא גם במקרה פתרון קל ומהיר הוא למכור את הרכב לקונה רכבים לפירוק במרכז הארץ או בכל אזור גיאוגרפי אחר.

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

רוצים להיפטר מהרכב הישן שיושב לכם בחנייה או רכב שעבר תאונה? צריכים שירות של קונה רכבים לפירוק במרכז? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
קונים את כל סוגי הרכבים והכל תחת אותה החברה!
תשלום הוגן ונוח בכל שיטות התשלום שיש
עובדים וזמינים לכם כל הזמן – זמינים 7\24
שירות אישי על ידי מומחים בעולם הרכבים
שירות בכל רחבי הארץ
ממחזרים רכבים למען הסביבה על ידי גריטת רכבים שמזהמים את הסביבה

עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ 👱🏼👨🏽

קונה רכבים לפירוק במרכז

איזה סוג רכבים קונים לפירוק?

ברמה העקרונית, כל כלי התחבורה הקיימים ניתנים לפירוק לכן ניתן למצוא לכל סוג רכב עסק שיהיה מוכן לקנות אותו. מכיוון שרוב כלי הרכב הם רכבים קטנים ובינוניים רוב העסקים בתחום, כדוגמת חברת ברייקדאון ישמחו לקנות מכם את הרכב הישן והתקול.

מי קונה רכבים לפירוק ולמה?

עסקים קונים רכבים לפירוק מאותה מטרה שמישהו פותח חנות פרחים, והיא בכדי להרוויח כסף ולהתפרנס. מדובר באנשים שהמקצוע שלהם הוא טיפול ותיקון רכבים, הם נושמים ומכירים את העולם הזה של רכבים, וזה מאפשר להם לקנות רכב ישן, ובתהליך פירוק מושכל עם ציוד מתאים ניתן להוציא המון חלקי חילוף לרכב מפירוק ככה שגם בעל מגרש פירוק הרכבים יוכל להרוויח כסף מפירוק הרכב.

מדוע אם יש לכם רכב ישן שווה לכם לשלוח אותו לפירוק?

  • רכב ישן ולא בשימוש עדיין מחויב באגרת רישוי לכן משתלם למכור אותו לפירוק ולסיים את תשלום אגרת הרכב.
  • קשה עד כמעט בלתי אפשרי למצוא קונה פרטי שייקנה מכם את הרכב הישן והבעייתי במחיר המחירון ואף בפחות ממנו.
  • רכב ישן למרות שהוא עדיין נוסע נוטה לבקר הרבה במוסך ואתם נדרשים להוציא כסף רב על תיקונים.
  • לרוב צריכת הדלק של רכבים ישנים גבוהה יותר ובזבזנית יותר, שלא נאמר שרכב כזה גם מזהם יותר.
  • קשה מאד להעביר רכב ישן מבחן רישוי (טסט), יש צפי שימצאו הרבה ריג'קטים (תקלות) שיעלו לכם הרבה כסף לכן אנו ממליצים על הליך של מכירת רכב לפירוק ללא טסט.
  • רכב עומד תופס מקום חנייה בחצר או ברחוב הציבורי, הוא הופך במהירות למטרד סביבתי, כמוקד לכלוך וזבל, בית גידול לזוחלים ואף מוקד אפשרי לוונדליזם.
  • רכב עומד ממשיך לזהם, תהליך החלדה, נזילות שמנים.

כיצד ומי מחליטים אם רכב אכן צריך ללכת לפירוק?

למעט במקרה של תאונה בה רכב הוגדר כטוטאל לוס על ידי שמאי מטעם חברת הביטוח שאז מכירת הרכב לקונה רכבים לפירוק נעשית על ידי חברת הביטוח (שמשלמת לבעל הרכב את שווי הרכב), בשאר המקרים האחריות להחלטה היא לחלוטין של הבעלים.

לעוד מידע בנושא – רכבים אחרי תאונה למכירה

בעל הרכב על פי חוק הוא האחראי הבלעדי לרכב, החל מאחריות לדאוג לכשירותו שהוא נוסע על הכביש, דרך ביצוע מבחן רישוי ועד הטיפול בו כאשר הרכב סיים לבצע את ייעודו.

את ההחלטה יכול בעל הרכב לקבל באמצעות התייעצות עם בעלי מקצוע, כדוגמת המוסכניק שאצלו טיפל ברכב, באמצעות בירור מידע באינטרנט, לברר האם כדאי לו מבחינה כלכלית להמשיך להחזיק את הרכב, תוך כדי שקלול פרמטרים של עלויות אגרת הרישוי, ביטוחים ואת הצורך בביצוע טסט ועוד.

תהליך מכירת רכב לפירוק באזור המרכז

אם אתם תושבי המרכז ויש ברשותכם רכב ישן, עומד ותקול למכירה, התהליך שלכם קל, מהיר ונוח. הדבר היחיד שתצטרכו לעשות שאולי קצת מעיק הוא לגשת למשרד הרישוי בעצמכם או באמצעות מיופה כוח ולהגיש בקשה (יש טופס מיוחד) לביטול רישוי רכב, ובמידה ותהיו זכאים תוכלו גם לקבל החזר אגרת רישוי באופן יחסי.

לאחר ביצוע פעולת ביטול הבעלות שלכם על הרכב, תתקשרו לאחד מהעסקים שתמצאו באינטרנט הקונה רכבים לפירוק במרכז וקבלו ממנו הצעה. חברת ברייקדאון תשמח לתת לכם הצעה שתהיה הוגנת, בשקיפות מלאה ואף תיקח על חשבונה את הרכב שלכם מהיכן שהוא חונה.

האם ניתן להתחרט או לבטל מכירת רכב לפירוק?

תלוי באיזה שלב נמצאים בתהליך המכירה.

בשלב שלאחר ביטול הרישוי במשרד הרישוי, עדיין יש אפשרות לבטל את בקשת הביטול עד חודש ימים ממועד הגשת הבקשה, וזאת תוך כדי עמידה בדרישות שקבע משרד הרישוי (את הדרישות ניתן לחפש ולמצוא באתר האינטרנט של משרד התחבורה).

בשלב שבה קונה הרכבים שילם ולקח את הרכב, יהיה קשה מאד לבטל את המכירה שכן במרבית המקרים תוך זמן יחסית קצר מיום הקנייה הרכב כבר ייכנס לתהליך פירוק שכן הקונה מעוניין לנסות ולנצל כמה שיותר חלקים שלו לשימוש חוזר ולא רוצה שהם ימשיכו להיהרס בחשיפה לשמש, מים וכדומה.

החשיבות של קונה רכבים לפירוק במרכז

בכמה כסף קונים רכב לפירוק באזור המרכז?

שאלת הכסף תמיד עולה והיא תמיד חשובה. נקדים ונאמר כבר כעת כי הסכום שתקבלו עבור מכירת רכב תקול וישן לא יהיה המחיר שלכאורה הייתם מקבלים אם הייתם מוכרים את הרכב על פי מחירון רכבי יד שנייה. אם זאת הסכום שתקבלו יהיה במזומן ויכול לנוע בין 400 ₪ לעד כמה אלפי שקלים.

מעבר לכסף עצמו עליכם לקחת בחשבון צורות נוספות של חסכון במכירה לקונה רכבים, למשל, הפסקת תשלום אגרת הרישוי (לתשומת ליבכם – חובה לשלם אותה גם כאשר הרכב עומד ולא בשימוש), זמן חיפוש אחר קונה, היפטרות מרכב המהווה מטרד ותלונות מבני משפחה ושכנים.

האם מיקום הרכב העומד משפיע על המחיר אותו יהיה מוכן הקונה לשלם?

יש השפעה כלשהיא למיקום הרכב שכן, הקונה במסגרת עסקת הקנייה/מכירה, במרבית הפעמים (כך נוהגת חברת ברייקדאון) גורר את הרכב על חשבונו למגרש שלו. אך עם הרכב נמצא באזור מרחוק מאד, למשל, קונה הרכבים שצריך לנסוע לבאר שבע בכדי לגרור רכב, סביר להניח שהוא יפחית את תוספת עלות המרחק החריג ממחיר הקנייה. אך אל דאגה לחברת ברייקדאון יש מגרשים במספר אזורים המאפשרים לה לתת מענה גיאוגרפי רחב.

לסיכום

פירוק רכב שסיים את דרכו המקצועית, כלומר, רכב שלא כשיר לנסיעה או לתפקיד שלשמו הוא נוצר, הוא רכב שלמעשה הגיע לסוף דרכו הטבעית.

רכב כזה ראוי שיעבור תהליך של פירוק שבו הוא מפסיק להיות לא יעיל ואף מטרד והופך להיות רכב שתורם לאיכות הסביבה. רכב שחלק מחלקיו חוזרים לפעול ברכבים אחרים (סוג של תרומת חלקים), וחלקיו האחרים עוברים למחזור ובכך תורמים לצמצום שימוש במשאבים חדשים.

אם אתם גרים באזור המרכז וברשותכם רכב שסיים את דרכו, צרו קשר עם קונה רכבים לפירוק באזור המרכזים כמו חברת ברייקדאון, ותוכלו להשתחרר מהרכב במהירות תוך כדי קבלת תשלום הוגן עבורו ועל הדרך לתרום גם לאיכות הסביבה.

במידה ויש לכם עוד שאלות בנושא קונה רכבים לפירוק היכנסו למדריך המלא עם 15 השאלות הנפוצות ביותר על פירוק רכבים

שאלות נפוצות

מרבית בתי העסק והחברות לקניית רכבים לפירוק מחזיקים מגרש מכוניות גדול אליו מובאות המכוניות שנקנו לפירוק, מגרשים כאלו יש בכל אזור המרכז בדגש על אזורי תעשייה למיניהם.
כאשר תחפשו באינטרנט קונה רכבים לפירוק במרכז, תמצאו באתרים גם את המילים : "קונה במזומן", מדיניות זו מאפיינת את רוב בעלי העסקים בתחום, לרוב דבר זה קורה מכיוון שהתשלום על הרכב קטן יחסית שכן הרכב ברוב המקרים לא יהיה במצב שהוא שמיש לכן הערך שלו גם יהיה משמעותית קטן יותר.
חברת breakdown מתמחה בקנייה של כל סוגי הרכבים לפירוק, החל מרכבים פרטיים, דרך רכבי הסעות וטנדרים ועד משאיות. כל הרכבים שאנו קונים מועברים למגרש שלנו במרכז הארץ ושם מתבצע תהליך הפירוק. יש לך רכב ואתה רוצה לדעת האם ניתן למכור אותו לפירוק? צור אייתנו קשר ותקבל תשובה מידית.