פירוק רכבים בדרום

אם אתם שואלים את עצמכם, האם יכול להיות שיש באזור הדרום כאלו שממש קונים רכבים לפירוק ולא פשוט לוקחים?.

אמנם זו בדיחה קצת כואבת על המציאות בדרום, אבל צחוק או מציאות בצד, גם באזור הדרום, בעלי רכב ישן, תקול או אחרי תאונה ושלא שווה לתקן אותו יכולים למצוא פתרון שהוא גם מהיר, גם תורם לסביבה וגם קרוב לבית וזאת באמצעות מכירת הרכב לקונה רכבים לפירוק בדרום.

אז הנה כל מה שרציתם לדעת ולא הרגשתם נוח לשאול על פירוק מכוניות.

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

רוצים להיפטר מהרכב הישן שזרוק לכם בחנייה או מרכב שעבר תאונה? צריכים שירות של פירוק רכבים בדרום שקרוב אליכם לבית? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
קונים את כל סוגי הרכבים והכל תחת אותה החברה!
תשלום הוגן ונוח בכל שיטות התשלום שיש
עובדים וזמינים לכם כל הזמן – זמינים 7\24
שירות אישי על ידי מומחים בעולם הרכבים
שירות בכל רחבי הארץ
ממחזרים רכבים למען הסביבה על ידי גריטת רכבים שמזהמים את הסביבה

עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ 👱🏼👨🏽

קונה רכבים לפירוק בדרום

מדוע אנשים מוכרים את הרכב שלהם לפירוק?

מכוניות הנמכרות לפירוק הן לרוב מכוניות ישנות שקשה עד כמעט בלתי אפשרי למכור אותן למישהו פרטי כיד שנייה (או יותר). סוג ראשון של רכבים לפירוק הם: רכבים אחרי תאונה למכירה שמסיבות שונות הן בידי הבעלים שלהם אך גם לא כדאי לתקן אותם, סוג נוסף של רכבים לפירוק: אילו רכבים עומדים  אשר לא כשירים לנסיעה מסיבות כאלו ואחרות כמו טסט לא בתוקף, חוסר שימוש ברכב מחוסר צורך ועוד…

בעלי רכב אלו, מבקשים להשתרר מהרכב העומד שעולה להם כסף (רכב עומד עדיין נדרש בתשלום אגרת רישוי), מהווה עבורם או עבור השכנים מטרד בחצר או בחנייה הציבורית ובנוסף להכל מדובר ברכבים שגם מבזבזים דלק כשהם תקינים וגם מזהמים (עובדה – רכבים ישנים צורכים יותר דלק ופולטים יותר זיהום לאוויר מרכבים חדשים יותר).

מה מאפיין קונה רכבים לפירוק בדרום?

עסקים הקונים רכבים לפירוק כמו חברת ברייקדאון, מגיעים עד אליכם בדרום, משלמים לכם במזומן על הרכב ולוקחים אותו על חשבונם למגרש / מוסך שבו הרכב מפורק לחלקים.

בתהליך הפירוק, חלקים שנמצאים מתאימים לשמש כחלקי חילוף משומשים עוברים ניקוי ושיפוץ ונמכרים לחנויות חלפים ואילו שאר החלקים (בדגש על הברזל שהינו מסת המשקל הגבוה ביותר, אך גם גומי, פלסטיק, אלומיניום ועוד) נמכרים למפעלי מחזור בהתאם לסוג חומר הגלם.

כמה מקבלים על מכירת רכב לפירוק בדרום?

התשלום עבור רכב לפירוק נקבע בהתאם לנתונים של הרכב, סוג ושנתון, וכן בהתאם למצבו הכללי, הפנימי, החיצוני והמכאני. ככל שמדובר ברכב "מבוקש" יותר בשוק מבחינת חלפים התשלום שתקבלו עבורו יהיה גבוה יותר.

אם זאת, נבהיר כי המחיר שתקבלו לא יהיה דומה למחיר הרכב כפי שמופיע במחירוני יד 2. הרי מדובר ברכב ישן, תקול שככל הנראה לא מצאתם לו קונה בשוק רכבי יד שניה ולכן אין לצפות למחיר דומה.

מחירי קנייה של רכבים לפירוק נעים בין 400 ₪ לכמה אלפי שקלים, כאמור בהתאם למצב הרכב. בחברת ברייקדאון מתחייבים לתת מחיר הוגן עם שקיפות מלאה.

מי קובע את המחירים למכירה /קנייה של רכבים לפירוק?

שוק הרכבים לפירוק בעשור האחרון הוא שוק עצמאי שאינו נמצא בפיקוח כלשהוא, בהיעדר תוכניות של המדינה לעידוד בעלי רכבים להעבירם לפירוק או בהיעדר פיקוח על מחירים, מחירי השוק נקבעים על בסיס כוחות השוק החופשי. בין הכוחות המובילים ומשפיעים על המחירים ניתן לציין: היצע וביקוש, תחרות בין עסקים לפירוק רכבים, מחירי חומרי הגלם העולמיים (במיוחד הברזל), מחירי שוק החלפים לרכב.

האם ישנם גורמי מדינה רשמיים מעורבים בתהליכי פירוק רכבים בדרום?

לצערנו, נכון לשנת 2022, המדינה מעורבת רק בתחום כלי רכב ישנים הנעים על מנועי דיזל לגריטה (גריטה=פירוק), כל הרכב אחרים המונעים במנועי בנזין אינם נכללים בתוכנית לעידוד פירוק / גריטה.

מדינת ישראל כעקרון, תומכת בהעברת רכבים ישנים לפירוק כחלק ממאמציה לצמצם זיהום (ישראל חתומה על אמנות בין לאומיות בתחום הזה), המדינה גם בעד לצמצם מפגעים שרכבים ישנים מהווים לסביבה, לצמצם את כמויות הרכבים על הכבישים ועוד סיבות, אך כל אלו עדיין לא הובילו לכך שהמדינה תקצה תקציב לתוכנית גריטה כמו זו המתקיימת עבור רכבי דיזל, וכמו התוכנית שהייתה בעשור הקודם ושפעלה למשך שלוש שנים.

לעוד פרטים בנושא – רכבים לגריטה

היכן עושים פירוק רכבים בדרום והאם אני יכול להביא את הרכב שלי ישירות לשם?

פירוק רכבים נעשה במגרשי פירוק או מוסכים שלרוב נמצאים במרכזי תעשייה שונים. בביקור במגרש פירוק תראו שלדי מכוניות רבים בערמה או מעוכים לקוביות מתכת, תראו ערמות של חומרי גלם הממתינים להילקח למחזור (צמיגים, פלסטיקה, בדים וכדומה).

אתם יכולים להגיע עם הרכב שלכם למגרש כזה, לפנות לאחראי ולקבל ממנו הצעה לקניית הרכב. חברת ברייקדאון מציעה לכם שירות גרר על חשבונה בכדי לחסוך לכם זמן שלא תצטרכו להביא את הרכב בעצמכם.

החשיבות של קונה רכבים לפירוק בדרום

מה עוד צריך לעשות עם רכב שמוכרים לפירוק בדרום?

כבעלי הרכב מוטלת עליכם החובה לבצע מספר פעולות מקדימות, בלעדיהן לא תוכלו למכור את הרכב או יותר נכון, אתם תסכנו את עצמכם אם תעשו זאת.

  • פעולת ביטול רישוי רכב במשרד הרישוי. יש למלא טופס בקשה, להגיע בעצמכם או לשלוח מיופה כוח בשמכם, לאחר הצגת מסמכי זיהוי ובעלות והגשת הטופס, המכונית מפסיקה להיות רשומה על שמכם ואתם יכולים למכור אותה ללא העברת בעלות.
  • עליכם לפרק מהרכב לפני מסירתו לפירוק את לוחיות הרישוי, זוהי אחריות שלכם כבעלי הרכב ולא של קונה הרכבים.
  • לבדוק שלא השארתם ברכב מסמכים ומידע שלא הייתם רוצים שיגיעו לידיים אחרות.

האם מומלץ למכור את הרכב למישהו שפרסם מודעה "גרר קונה רכבים לפירוק בדרום"?

כבעלי הרכב אתם יכולים למכור את הרכב שלכם למי שאתם רוצים. אולם כמו בכל עסקה תמיד מומלץ לדעת שאתם עושים עסקים עם בעל עסק אמין והגון שעושה את מה שהוא אמר לכם שהוא עושה.

כבר היו מצבים שרכבים שנמכרו על בסיס מודעה שפורסמה או נתלתה (למשל, על עמודים בצמתים) והרכבים שנמכרו למפרסם המודעה במקום להגיע לפירוק כפי שהובטח, נמכרו לטובת תיקון ושיפוץ והפכו לרכבים לשימושים לא חוקיים.

איננו טוענים לא לקנות ממי שפרסם מודעה כמו זו שבכותרת, אנו רק ממליצים לעשות קודם בדיקה, מי ומהו? האם יש לו מוסך מסודר או מגרש?, האם יש אתר אינטרנט? האם אתם מקבלים אסמכתא שמכרתם לו את הרכב ועוד כל מיני פעולות שאתם יכולים לבצע ולבדוק בכדי לראות שאתם לא מוכרים את הרכב לגורם מפוקפק.

לסיכום

יצאתם לחצר או לרחוב בסמוך לדירתכם ועיניכם נופלות על הרכב הישן שאתם אמנם אוהבים אך עושה לכם בעיות רבות, עד כדי כך שאתם לא מתקנים אותו. הרכב מתחיל להחליד, מלוכלך ואוסף את כל הלכלוך שעף ברחוב, חתולים "שכרו" שם דירה, ואפילו פעם הרחקתם ילדים שעלו על הגג שלו.

אם התיאור הזה או דומה לו או מצלצל לכם מוכר, כנראה שהגיע הזמן למכור את הרכב לפירוק. הגיע הזמן לתת לרכב לתרום את חלקו בפעם האחרונה.

מכירת רכב לקונה רכבים לפירוק בדרום היא פעולה שבה גם אתם וגם הסביבה מרוויחים. אל תמתינו יותר מדי, אל תשלמו אגרת רכב לחינם, צרו קשר עם חברה הקונה רכבים לפירוק, כמו חברת ברייקדאון ותקבלו הצעת מחיר הוגנת, בשקיפות וגם גרירת הרכב על חשבון ברייקדאון ישירות למגרש הפירוק.

שאלות נפוצות

אין הבדל למעט קונה מהדרום "מטפל" ברכבים שהוא קונה באזור הדרום, בעיקר מתוך מטרה לצמצם עלויות שינוע.
הכוונה הינה אותה כוונה, השימוש במילה "ברזל" פשוט נותנת דגש לחלק של חלקי הברזל של הרכב שיועברו למכירה למחזור במפעלי פלדה. אולם הכוונה תמיד מתייחסת גם לפירוק לצורכי חלפים וגם לפירוק למחזור. בכל מקרה ברכבים ישנים מאד, עיקר השימוש בחלקים הוא למחזור ופחות לחלפים.
הפעולה היא אותה פעולה, רק שבמקרה הזה הקונה מגיע מאזור הקרוב למקום שבו נמצא הרכב ואינו מגלגל עלויות הובלה ושינוע על חשבון סכום הקנייה.