מחלפים את הרכב הישן – אופציות לקניית רכב יד שנייה

הרכב הישן ששירת אותך היטב בשנים האחרונות עשה את שלו, וגם אם קשה לך להיפרד ממנו, כדאי להתחדש ברכש חדיש ובטיחותי יותר. אם הרכב הישן אינו בר תיקון או שהמשטרה הורידה אותו מהכביש בגלל ליקויי בטיחות, באפשרותך לשלוח את הרכב לגריטה או למכור אותו לחלקים. לאחר שנפרדת מהרכב הישן תוכל להתפנות לרכישת רכב יד שניה משנתון מתקדם, ובשוק המכוניות המשומשות יש לא מעט אפשרויות שיכולות להתאים לך.

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

מעוניינים להחליף את הרכב הישן שיושב לכם בחנייה ולקנות רכב יד שנייה? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום שתעזור לכם בכל התהליך!
קונים את כל סוגי המכוניות ולא משנה מה מצב האוטו✅
תשלום הוגן ונוח בכל שיטות התשלום שיש✅
עובדים וזמינים לכם כל הזמן – זמינים 7\24 ✅
שירות אישי על ידי מומחים בעולם המכוניות ✅
שירות בכל רחבי הארץ ✅
ממחזרים מכניות למען הסביבה על ידי גריטת מכוניות שמזהמים את הסביבה ✅

אז למה אתם מחכים? עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ 👱🏼👨🏽

נפרדים מהרכב הישן - אופציות לקניית רכב יד שניה

האופציה המשתלמת ביותר היא לקנות רכב יד שניה במקום להשקיע ברכב חדש ויקר ששווי השוק שלו נחתך בעשרות אחוזים לאחר שנה בלבד.

רבים מהישראלים קונים רכב יד שניה בגלל ההיצע העצום והמחיר הנוח והמשתלם, והאפשרויות העיקריות הניצבות בפניכם לקניית רכב הן:

  • קניית רכב יד שניה מאדם פרטי.
  • קניית רכב מליסינג.
  • קניית רכב מחברה השכרה.

שלוש אופציות עיקריות להחלפת הרכב הישן

שוק הרכב הישראלי נחשב לדינמי ותחרותי, יש בו שחקנים רבים וגם לא מעט חאפרים מהם כדאי לשמור מרחק. כדי להימנע מסיכונים מיותרים כדאי לרכוש רכב יד שניה רק לאחר סקר שוק מקיף ובהתאמה ליכולות המימון, אין לוותר על בדיקת הרכב במכונים המורשים וכדאי לחפש רכב איכותי שעבר טיפולים שוטפים בצורה מסודרת ובמוסך מוכר.

האופציה הראשונה לקניית רכב יד שניה היא באמצעות פניה לאדם פרטי המפרסם רכב למכירה. כיום, בעידן האינטרנט המהיר, קל למצוא רכבים למכירה ברשת, ויש עדיין רבים המפרסמים מודעה למכירת הרכב על השמשה האחורית של רכבם .כאשר קונים רכב מאדם פרטי יש להשקיע זמן רב וחשוב להיזהר מסוחרי רכב ממולחים המציגים את עצמם כבעלי המכונית. חשוב לזכור כי אדם פרטי ינסה למקסם את המחיר, הוא יציע את רכבו במחיר מעל המחירון ולא ניתן לדעת מהי היסטוריית הטיפולים.

אפשרות נוספת היא לקנות רכב יד 2 מחברות להשכרת רכב. חברות להשכרת רכב מחדשות אחת לתקופה את הרכבים שלהן, הן מוכרות את הרכבים המשומשים בעצמן או באמצעות מגרשי מכוניות שונים, ומאחר והרכב שימש להשכרה המחיר שלו נמוך מהמחירון הממוצע. עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר ברכבים שנסעו מרחקים עצומים, יש תחלופת נהגים גבוהה ולא תמיד הרכבים זוכים לטיפולים מסודרים עם חלפים מקוריים.

האופציה השלישית שמתאימה לרוב האנשים שרוצים לרכוש רכב משנתון מתקדם יותר היא קניית רכב מליסינג. חברות הליסינג מחדשות את ציי הרכב שלהן, יש מגוון סוגים ודגמים של רכבים שניתן לרכוש מהן, ומחירי הרכבים מליסינג נמוכים מהמחירון הממוצע.

כאשר קונים רכב מחברת ליסינג אפשר לבדוק את היסטוריית הטיפולים, בדרך כלל החברות מציעות רכבים ששימשו נהג יחיד במשך 3 שנים, וניתן למצוא מציאות בחברות הליסינג כמו רכבים עם ק"מ נמוך הממוצע, תוספות שונות ואבזור שהנהג הוסיף על חשבונו, ואפשר לקבל מחברת הליסינג פתרון נוח גם למימון הרכישה.

לסיכום

בשורה התחתונה, כיום כל אדם יכול לרכוש רכב חדיש במחיר סביר ובהתאמה ליכולת ההחזר שלו. במקום קניית רכב חדש מהיבואן בוחרים רכב משנתון מתקדם מחברת ליסינג, ותחת קורת גג אחת זוכים לפתרון מלא ומקיף, כולל אפשרות לטרייד אין לרכב הישן, רכישת ביטוח, מימון לקניית הרכב והעברת בעלות, בנוסף אם ברשותכם רכב ישן שאינו זז יותר ואתם רוצים לעשות אליו קצת כסף מומלץ לפנות למישהו מקצועי שקונה רכבים לפירוק ובכך לעשות קצת כסף על הרכב הישן שיוכל לעזור לכם במידת הצורך לקנות את הרכב הבא שלכם. 

שאלות נפוצות

המחיר של רכבים יד שנייה משתנה מאוד בהתאם לגיל, דגם, מצב וקילומטראז' של הרכב. עם זאת, אתה יכול לקבל הערכה גסה על ידי לקיחת ממוצע של העלות המקורית של הרכב והפחתת כל פחת שנצבר על הרכב.
הדבר החשוב ביותר שצריך לעשות לפני קניית רכב יד שנייה הוא תמיד צריך לבדוק את ההיסטוריה של הרכב לפני הקנייה. אנו ממליצים בחום לקחת את הרכב יד 2 אשר אתם מעונים לרכוש לפני ביצוע הרכישה למכונאי \ מוסכניק כדי לוודא שהוא באמת במצב טוב גם מבחינה מכאנית בדברים שלא רואים מבחוץ כמו: מצב המנוע, מצב השילדה ועוד…
קניית רכב היא החלטה גדולה, עם הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון. עליך לוודא שהמכונית תהיה מושלמת עבורך, תוך התאמה לתקציב שלך דבר נוסף שכדי לקחת בחשבון הוא האפשרות של ביצוע טרייד אין על הרכב הישן מה שיכול להקל מאוד על מחיר הרכב הבא שלכם.