קניית רכבים לפירוק

איך להרוויח על הרכב הישן שלכם?

מאמר זה רלוונטי לכל מי שמחפש קונה רכבים הרוסים או שיש לו רכב ישן וחלוד שהוא רוצה להיפטר ממנו. המאמר מספק מידע על קניית רכבים לפירוק מסוגים שונים, על מנת למקסם את כמות הכסף שאתם יכולים לעשות על הרכב שלכם.

הנושא הראשון שנבחן הוא הסיווגים השונים של כלי הרכב, כך שתוכלו להבין לאיזו קטגוריה שייכת המכונית המקרטעת שלכם.

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

מעוניינים להיפטר מהרכב הישן מחפשים מישהו שיעזור לכם בהליך של קניית הרכב שלכם לפירוק? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בגריטת רכבים ופירוק שלהם!
קונים את כל סוגי הרכבים ולא משנה מה מצב הרכב✅
תשלום הוגן ונוח בכל שיטות התשלום שיש✅
עובדים וזמינים לכם כל הזמן – זמינים 7\24 ✅
שירות אישי על ידי מומחים בעולם הרכבים✅
שירות בכל רחבי הארץ ✅
ממחזרים מכניות למען הסביבה על ידי גריטת רכבים שמזהמים את הסביבה ✅

אז למה אתם מחכים? עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ 👱🏼👨🏽

כלי רכב ישנים

אלו הם כלי רכב בני עשר עד עשרים שנים, שמוגדרים כפחות יקרים בהשוואה לרכבים שיוצרו בדגמים מאוחרים יותר. קניית רכבים לפירוק מאפשרת לכם למכור גם רכבים שעברו תאונה רצינית, או שהמנוע שלהם נפגם ללא יכולת תיקון.

לעוד מידע בנושא רכבים אחרי תאונה למכירה 

קניית רכבים לפירוק

דגמים מאוחרים יותר

מכוניות אלו מוגדרות כמכוניות במודלים שיוצרו לפני עשר שנים או פחות, כך שהן מוגדרות כחדשות יותר.

כלי רכב אלו יכולים להיות בעלי ערך רב, אם יש להם רכיבים טובים כמו למשל מנוע שעדיין עובד, שגם מגדיל את ערך הרכב.

נישה של כלי רכב

כלי רכב אלו כוללים רכבים גדולים כמו מדגמים מתקדמים.

כלי רכב עתיקים

כלי רכב אלו יוצרו לפני שנת 1992, ואין להם שום רכיב מיוחד שמוסיף להם ערך.

עכשיו, שעזרנו לכם לזהות איזה סוג של רכב אתם מנסים למכור, בואו ניקח דקה כדי לבחון את האפשרויות שלכם בתהליך קניית רכבים לפירוק.

קונה רכבים לפירוק

קונים אלו רוכשים רכבים ישנים. אלו הם אנשי מקצוע שמקבלים מספר עצום של קונים פוטנציאליים ונותנים הצעות מחיר לרכישת רכבים ישנים. הסכום לא גדול, אבל הוא עדיף מסכום של אפס שקלים שתקבלו על הרכב שלכם אם תניחו לו להמשיך להעלות חלודה בחניה שלכם.

קונה הרכבים גורר את הרכב שלכם למגרש הרכבים הישנים, מחתים אתכם על ניירת של קניית רכבים לפירוק, ונותן לכם את סכום הכסף שהוסכם, עליו. וזה לא הכול, מכירת רכבים ישנים הוא תהליך שבו, בסופו של דבר, הרכב הישן שלכם עובר למחזור, כך שגם קונה הרכבים מרוויח כסף בתהליך זה.

למדריך המלא עם 15 השאלות הנפוצות ביותר בתחום קניית הרכבים לפירוק

מגרש רכבים

בעלי מגרשי רכבים ישנים מאכלסים במגרשים מיוחדים את הרכבים הישנים שקנו, לשם פירוק, ניקוז נוזלים ומכירת חלקים מהרכב שקנו. מודל זה מסתמך במידה רבה על משקל הרכב, ובעלי המגרשים מוכרים חלקים לצרכנים במחירים מוזלים.

באפשרות זו, המקצוענים מוכרים למשתמשי קצה את חלקי הרכבים שפורקו, ואם שוק המתכת בעלייה, אפשר לקבל על החלקים סכומי כסף נאים.

שירות מלא של קניית רכבים לפירוק

בואו נראה אם הבנו נכון. לכם יש רכב ישן שמחליד בהדרגה אך בבטחה בחניה שלכם, או רכב ממודל מאוחר יותר, שעבר תאונת דרכים קטלנית. אין לכם מה לעשות עם הרכב הזה, אבל יש לכם שתי אפשרויות: להניח לו לעמוד בחניה כאבן שאין לה הופכין, או למכור אותו לקונה רכבים לפירוק, ולהרוויח עליו קצת כסף, בדרך כלל בסביבות 3,000-5,000 ₪.

ככל שהרכב שלכם מדגם מתקדם יותר, כך אפשר לקבל עליו יותר. קונה רכבים לפירוק מפרק את הרכב לחלקים, מנקז את הנוזלים, ומוכר את החלקים. כלומר, קניית רכבים לפירוק הוא תהליך שמספק שירות של הסרת, ניקוי ומכירת חלקי רכבים ישנים או פגומים.

ומה השורה התחתונה פה?

לאנשי מקצוע אלו יש מלאי של רכבים אחרים שהם רכשו, כך שצרכנים שמחפשים חלקי חילוף לרכב מפירוק, יכולים למצוא אצלם את החלקים הדרושים להם יחסית במחיר זול מהמחיר המקורי של החלק בחברה של הרכב שלהם, כמובן שזה גם בהתאם לדגמים השונים של כלי הרכב אשר נמצאים במגרש הרכבים שאליו פניתם.

תהליך הקנייה, הפירוק והמכירה יכול להיות לשם ייצור מחדש של מוצרי מתכת, תיקון מכוניות או העברה למחזור. אז ככל שהרכב ההרוס שלכם מדגם מתקדם או מאוחר יותר, כך תקבלו עליו הצעת מחיר גבוהה יותר.

שאלות נפוצות

פירוק רכב הוא למעשה אקורד הסיום של הרכב. במסגרת השימוש בשירות פירוק רכבים – מוצאים מהרכב את כל חלקיו חלק נמכרים כחלקי חילוף לרכבים מאותו הדגם והסוג ואילו שאר הברזל שנשאר מועבר לתהליך גריטת רכבים. ברוב המקרים הברזל שנשאר מהרכב נמכר למפעלים הצורכים ברזל לאחר תהליך של התכה של הברזל המגיע מהרכב.
מומלץ למכור את הרכב לפירוק בשני מקרים מרכזיים: 1. הרכב היה עבר תאונת דרכים שבעקבותיה הוא ירד מהכביש והושבת לגמרי. 2. הרכב ישן – תשלומי האיגרות והביטוחים כבר לא כלכלים בשביל להחזיק את הרכב והסיכוי למכור אותו לשוק רכבי היד השנייה או לשוק הפרטי נמוכים עד לא אפשריים.
קשה לקבוע סכום מדויק, הסכום הסופי משתנה על פי שנתו הרכב ומצבו המכני בנוסף גם לפרמטרים נוספים כמו מצב השלדה ועוד.. בתהליך של מכירת הרכב לפירוק אנו בודים בקפידה את כל הפרמטרים של הרכב ומעריכים את מחירו בצורה הוגנת ויעילה.