מכירת אוטו לפירוק

להיפטר מהמכונית הישנה

חלק מהמכוניות הישנות עדיין מתפקדות ונראה כאילו הן יחזיקו מעמד לנצח. אחרות לא. יתכן שהמכונית שלכם קרובה לסוף חייה.

מה תעשו? האם יש לכם מספיק כסף לתקן אותה, או שתמכרו אותה כמכונית משומשת? הליך של מכירת אוטו לפירוק עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר. בואו נראה איך זה עובד.

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

מעוניינים לעשות כסף ולהפטר מהאוטו הישן שיושב לכם בחנייה? או מרכב שעבר תאונה ולא זז מאז? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום שתעזור לכם בכל התהליך!
קונים את כל סוגי המכוניות ולא משנה מה מצב האוטו
תשלום הוגן ונוח בכל שיטות התשלום שיש
עובדים וזמינים לכם כל הזמן – זמינים 7\24
שירות אישי על ידי מומחים בעולם המכוניות
שירות בכל רחבי הארץ
ממחזרים מכניות למען הסביבה על ידי גריטת מכוניות שמזהמים את הסביבה

אז למה אתם מחכים? עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ 👱🏼👨🏽

מה עושים עם מכונית ישנה, מקולקלת או שעברה תאונה?

אם המכונית שלכם הייתה מעורבת בתאונה, או שפתאום היא לא פועלת, אפשרויות המכירה או התיקון עשויות להיות לא מעשיות. ברוב המקרים, הנזקים יקרים מדי לתיקון, במיוחד כאשר הם נמדדים כנגד הערך של המכונית. במצב זה, אפשרות יעילה יותר היא להתחיל הליך מכירת אוטו לפירוק.

יתכן שרק הפגוש נפגע או שהתאונה גרמה לבעיות חמורות יותר. תוכלו להתעלם מפגיעה קלה בפגוש, אבל אם הקצה הקדמי של המכונית נדחף פנימה, לא תוכלו להתעלם מהבעיה. לפעמים חברת הביטוח תודיע לכם שהפוליסה שלכם לא מכסה את התיקונים, או שהפוליסה כן תכסה את התיקונים, אבל שווי ההשתתפות העצמית שלכם ירקיע שחקים.

אתם יכולים להחליט לוותר על תביעת הביטוח ולהתמודד עם תיקון המכונית בעצמכם, אבל עכשיו אתם תקועים עם מכונית שלא עובדת. זה הרגע שבו התובנה לגבי מכירת אוטו לפירוק, צריכה לחלחל בתודעתכם.

לעוד מידע בנושא רכבים אחרי תאונה למכירה

הידעתם?

כשהמכונית שלכם עברה תאונה, הערך שלה יורד מיד. ללא קשר לתיקונים, אנשים לא מוכנים לשלם הרבה על מכונית שעברה תאונה. למרות שאתם עדיין יכולים למכור אותה במחיר טוב למדי, אם תתקנו אותה, התיקונים יכולים להיות יקרים מדי, ועדיף פשוט למכור אותה לפירוק.

מסירת המכונית לקונה רכבים לפירוק היא אופציה נהדרת להיפטר ממכונית משומשת או פגומה. תוכלו לקבל עליה הצעת מחיר הוגנת שתקל על תהליך המכירה, וכל התהליך לא ימשך יותר מיום או יומיים.

האם למכונית שלכם יש בעיות מכניות?

יתכן שהמנוע לא עובד יותר, או שיש לכם דליפות חמורות של שמן מנוע. יתכן שהיא לא זזה או שהיא תקועה ומקרטעת. גם החלקים הפנימיים שלה עשויים להיפגע, או שמערכת מיזוג האוויר כבר לא עובדת.

האם שווה לכם לתקן את הבעיות? חלק מבעיות אלו יקרות לתיקון ויכולות למתוח את כרטיס האשראי שלכם עד לקצה. כן. בהתחלה תסמיני סוף החיים של המכונית עשויים להיראות קטנים או לא משמעותיים, אבל אחרי שתתקנו חלק אחד במכונית שלא עובד, מה הלאה? משהו אחר תמיד ישתבש ותחזרו לאותו מעגל קסמים.

בין אם זו בעיה מכנית גדולה או קטנה, ובין אם אתם יודעים או לא יודעים בדיוק מה הבעיה, מכירת אוטו לפירוק היא תמיד אפשרות טובה יותר להיפטר מהמכונית הפגומה ולעשות ממנה כסף בעיקר עם המוכנית שלכם לא יכול לנוסע יותר. בעת מכירת מכונית לפירוק קיימים כמה אופציות כאשר האופציה העיקרית למוכנית שאיננה יכולה לזוז היא מכירת חלקי החילוף של הרכב לפירוק כך גם תוכלו להפטר מהרכב וגם לעשות ממנו כסף!

כשאין ברירה, עדיף לבחור באפשרות הבטוחה והנכונה

מכירת המכונית הישנה או הפגומה לקונה מוכניות לפירוק יכולה להיות הבחירה הטובה ביותר, במיוחד עם חברת הביטוח לא מכסה את הנזקים. אנשי המקצוע המומחים בתחום יקלו עליכם את התהליך באמצעות הצעת מחיר הוגנת, במהירות וביעילות.

שאלות נפוצות

הדרך הקלה ביותר לעשות זאת היא לפנות למומחה לפירוק רכבים שילווה אתכם בכל התהליך וידאג שתקבלו את המחיר הטוב ביותר על הרכב שלכם. אך יש עוד דרכים למכור את הרכב לפירוק והיא הדרך הישנה ביותר והיא לפרסם את המכונית שלכם לפירוק ולחכות שמישהו יפנה אליכם. אנו ממליצים לבחור בחברה שמפרקת מכוניות ובעלת ניסיון רב בפירוק רכבים ובעל ידע עשיר בכל חלקי הרכב מהמנוע ועד הברגים.
במידה והחלטתם למכור את הרכב לפירוק, יהיה עליכם לגשת בשלב הראשוני למשרד הרישוי על מנת לקבל אסמכתא המזהה אתכם כבעלים של הרכב . לאחר תהליך זיהוי זה ובמעבר לשלב השני אתם תדרשו למלא טופס בקשה לביטול רישום הרכב של משרד התחבורה. כיום ניתן אפילו למלא את הטופס הזה גם באינטרנט ובכך לחסוך זמן רב בהליכה למשרד התחבורה בשביל מילואי הטופס.
על מנת לבצע תהליך של גריטת הרכב יש ללכת למשרד הרישוי עם מסך מזהה כמו תעודת זהות או דרכון בנוסף יהיה עליכם להגיע עם רישיון הרכב ולמלא טופס בקשה לגריטה. לאחר שליחת הבקשה רישיון הרכב יועבר ישר למצב "זמני" למשך 48 שעות בלבד. בזמן הזה יהיה עליכם לפנות לחברה לפירוק רכבים אשר מאושרת לכך על ידי המדינה, ולמלא אצלם "טופס פירוק רכב" (שהוא למעשה טופס אשר מעביר את הרכב בעלות לצרכי גריטה) ובכך נפטרתם מהרכב הישן.