מכירת רכב לפירוק: מה צריך לדעת?

מכירת חלקי רכב יד שנייה, שנקראת לעתים קרובות "חלקים ירוקים" בגלל היתרון הסביבתי שלהם, עוסקת במכירת חלקי רכב ישנים כמו המכונית עצמה. שימוש חוזר בחלקי רכב שונים נחשב לסיפור ההצלחה הגדול ביותר בתחום מכירת רכב לפירוק בשל האפשרות למחזר את הרכב ולהפוך את חלקיו למוצר צריכה.

רכישת חלקי רכב שפורקו לא רק חוסכת אנרגיה בייצור חלקי חילוף חדשים, אלא גם מרחיבה את תוחלת החיים של הרכב. כבר יותר משמונים אחוזים מכלי הרכב ממוחזרים בצורה זו או אחרת. יחד עם זאת, למרות ההישג הפנטסטי הזה, שאין שום ויכוח לגבי היתרונות הסביבתיים שלו, תעשיית מחזור רכבים כמעט ואינה מוכרת לציבור.

אבל יותר מזה, המומחיות שתעשיית מכירת רכב לפירוק מסייעת לשמור על מאות אלפי נהגים על הכביש באמצעות מתן חלופה חסכונית לחלקים חדשים.

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

מעוניינים להיפטר מהרכב הישן שכבר לא משתלם לכם להחזיק או מרכב שעבר תאונה קשה וסתם שוכב לכם בחנייה מחפשים מישהו שיעזור לכם בהליך של מכירת הרכב לפירוק? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
קונים את כל סוגי הרכבים ולא משנה מה מצב הרכב✅
תשלום הוגן ונוח בכל שיטות התשלום שיש✅
עובדים וזמינים לכם כל הזמן – זמינים 7\24 ✅
שירות אישי על ידי מומחים בעולם הרכבים✅
שירות בכל רחבי הארץ ✅
ממחזרים מכניות למען הסביבה על ידי גריטת רכבים שמזהמים את הסביבה ✅

אז למה אתם מחכים? עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ 👱🏼👨🏽

מכירת רכב לפירוק - מה צריך לדעת

יתרונות מכירת רכב לפירוק

יתרונות השימוש בחלקי רכב ישנים כוללים:

  • ברוב המקרים, עלות החלקים המשומשים היא פחות משווי המחיר של חלקים חדשים.
  • התהליך חוסך כמויות עצומות של אנרגיה בייצור חלקים חדשים.
  • תמיכה בניידות חברתית.

במהלך השנים, תחום מכירת רכב לפירוק זכה למוניטין שלילי, אך רובו נבע מיצרני חלק חדשים, שרצו שהלקוחות שלהם יקנו חלקים חדשים יקרים, ולא היה אכפת להם לקדם מידע שגוי.

למרבה הצער, מצב זה הוביל את הצרכנים לאחוז במידע שגוי לפיו אם יקנו חלקי רכבים ישנים, שנמכרים במגרשי גרוטאות רכבים, הם ייקחו חלק בתהליך לא חוקי או לא מוסרי, מבעלי מקצוע שרק רוצים "לחתוך פינות".

הרי בשביל מה כתבנו את זה?

כדי להמליץ בחום לנהגים שצריכים לתקן את מכוניותיהם ומחפשים חלקי רכב משומשים, לקחת חלק חלקי חילוף מרכב שעבר פירוק, ולרכוש את החלקים מבעלי מגרשי מכוניות משומשות, שיש להם מוניטין טוב. חשוב לוודא שהחלקים שאתם רוכשים עברו תהליך פירוק ותיקון מקצועי, ולרכוש את החלקים הדרושים לכם רק מקונה רכבים אמין.

קונה רכבים לפירוק סוחר במוניטין שלו בשלמות ומשרת לקוחות באמינות.

הנה כמה דברים שצריך להיות מודעים אליהם לפני שאתם רוכשים חלקי רכב משומשים.

  1. הקפידו תמיד לקבל קבלה.
  2. חשוב לוודא שהקבלה מציגה את הפרטים המלאים של בעל העסק.
  3. חשוב לוודא שהמוכר מוסמך לעסוק בתחום מכירת רכב לפירוק.

רוצים הצעת מחיר על הרכב הישן שלכם?

קונה רכבים לפירוק קורא לכם להגיע בהקדם האפשרי ולקבל הצעת מחיר על הרכב הישן שלכם. בשיטת מכירת רכב לפירוק, לא רק שתקבלו מזומנים באופן מידי, תוכלו לתרום לסביבה ולקחת חלק בהפחתת העומס מהכבישים.

המטרה העיקרית של בעלי מגרשי רכבים היא לעזור לכם עם הרכב הישן שלכם, לשלם את המחיר ההוגן תמורתו, ולהעביר את המכונית הישנה למחזור, לאנשים שזקוקים לחלקי רכב משומשים כדי לתקן את המכוניות שלהם.

לקבלת הצעת מחיר הוגנת וטובה לפירוק הרכב הישן שכבר לא זז או רכב שעבר תאונה מומלץ ליצור קשר עם מומחים לפירוק רכבים

שאלות נפוצות

ניתן ואף מומלץ לבצע הליך של פירוק רכבים במגרשי פירוק רכבים בבעלות פרטית. יש לא מעט כאלה בארץ אך לצערנו, כמו בכל תחום בישראל ישנם גם לא מעט שרלטנים שבחורים לשקר ולרמות אנשים! אנו מציעים לבדוק טוב את המגרש פירוק הרכבים בטרם אתם מחליטים להתחיל תהליך של פירוק רכבים עם המגרש הנ"ל.
במידה והחלטתם לפרק את הרכב שלכם, הדברים שאתם נדרשים לעשות הם: 1. יהיה עליכם לבטל את רישיון הרכב במשרד התחבורה. פעולה זו דורשת נוכחות של בעל הרכב או מיופה כוח מטעם בעל רכב שיתייצב במשרד התחבורה. 2. יהיה עליכם להגיע למשרד הרישוי מצוידים עם רישיון הרכב שלכם ותעודת זהות כדי למלא "טופס לביטול רישום הרכב". חובה לדעת – רכבים אשר יש עליהם עיקול או שעבוד – לא יהיה ניתן לבטל את רישיונם. 3. מרגע ביטול רישיון הרכב יהיה אסור לכם לנסוע עם הרכב, למעט הגעה למגרש פירוק הרכבים.
לרוב אנחנו נשלח רכב לפירוק ונוריד אותו מהכביש במצב שהרכב עבר תאונה וכאשר השמאי של הביטוח קבע כי הנזק שנגרם לרכב גבוה מ-60% משווי הרכב ככה שלא , או שנגרם נזק בטיחותי שלא ניתן לתיקון.