מבט על תעשיית גריטת רכב ישן בשנים האחרונות

עם מחזור של מאות אלפי טונות של מתכת מדי שנה, תעשיית גריטת רכב ישן בישראל מובילה את הדרך אל המהפכה הירוקה הישראלית. קוני רכבים לפירוק, ונהגים שמוכרים את מכוניותיהם הישנות למגרשי מכוניות, לוקחים חלק במשהו שמשפיע על הסביבה, ומעצבים עתיד בהיר בישראל של שנת 2019 והשנים הבאות, במונחים של תקנות בתעשייה ותחזית כלכלית.

בשנים האחרונות בוצעו שינויים מהותיים בחקיקה הישראלית בתחום גריטת רכב ישן. שינויים אלו דורשים מסוחרי גרוטאות המתכת לנהל עסקים מורשים לחלוטין על מנת לרכוש גרוטאות מתכת או כלי רכב משומשים. זהו צעד חשוב ששינה את עסקאות מכירת וקניית המתכת.

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

מעוניינים לבצע הליך של גריטת הרכב הישן בשביל לעשות קצת כסף מהרכב הישן ששוכב לכם בחנייה? או מרכב שעבר תאונה ולא זז מאז? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום שתעזור לכם בכל התהליך!
גורטיים את כל סוגי הרכבים ולא משנה מה מצב הרכב
תשלום הוגן ונוח בכל שיטות התשלום שיש
עובדים וזמינים לכם כל הזמן – זמינים 7\24
שירות אישי על ידי מומחים בעולם הרכבים
שירות בכל רחבי הארץ
ממחזרים מכניות למען הסביבה על ידי גריטת מכוניות שמזהמים את הסביבה

אז למה אתם מחכים? עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ 👱🏼👨🏽

מבט על תעשיית גריטת רכב ישן בשנים האחרונות

כוח למהפכה הירוקה

עד כה השנה, ראינו המשך במודעות של הצורך לעזור לסביבה ולהפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלנו ככל שנוכל. התנועה הירוקה בהחלט מתחזקת, אז בואו נשמור על המומנטום גם מעבר לשנת 2019.

ניקוי העומס בכבישים ממכוניות ישנות באמצעות גריטת רכב ישן שמונח בחניית הבית שלכם ללא שימוש, הוא השיטה הטובה ביותר להתחיל. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם קונה רכבים לפירוק, ולהביא את הרכב למגרש המכוניות. אם הוא לא נוסע יותר, נציגי המגרש יבואו אליכם לאסוף אותו, וישלמו לכם מחיר הוגן תמורתו.

כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון

ראשית, אתם צריכים להבין שהערך שתקבלו עבור המכונית הישנה שלכם, לעולם לא יהיה תואם למחיר ששילמתם על המכונית. ערך המכונית שלכם מבוסס אך ורק על הערך של החומרים שעדיין ניתן למכור על מנת לקבל מחיר נהדר.

אם יש לכם חלקים שהם עדיין שמישים ברכב, הם יגדילו את הערך שלו, שכן ניתן למכור חלקים אלו לסוחרים שמחפשים חלקי חילוף לרכב מפירוק. אבל גריטת רכב ישן היא תהליך עדין ולכן חשוב לקחת בחשבון כמה טיפים, שיהפכו את תהליך המכירה להרבה יותר חלק.

  • בתהליך הערכת המכונית הישנה שלכם, כל החלקים יוסרו ממנה.
  • קונה רכבים לפירוק יבדוק את החלקים השמישים של הרכב, שמיועדים למכירה או שימוש חוזר.
  • חשוב שתבינו את הערך של החלקים המפורקים המוגדרים כשמישים.
  • והכי חשוב זה לדעת לאן ולמי לפנות כדי למכור את הרכב הישן שלכם.

חפשו סוחר מכוניות ישנות שיש לו מוניטין טוב, ולא כזה שמחפש קומבינות

פנו לקונה רכבים לפירוק מקצוען שיש לו מוניטין טוב ושנהגים אחרים ממליצים לעבוד איתו. לאחר מכן זכרו ארבעה כללים חשובים לפני שאתם מתחילים תהליך גריטת רכב ישן ומקבלים כסף על המכונית הישנה שלכם:

  1. הסירו מהמכונית את החפצים הישנים שלכם.
  2. בררו מראש את סדר הגודל של המחיר שאתם עתידים לקבל.
  3. חפשו ברכב רכיבים חשובים שאפשר למכור אותם.
  4. הסירו את לוחית הרישוי.

שאלות נפוצות

התנאים לגבי סוגי כלי הרכב אשר ניתנים לשלוח לגריטה הם: הרכב חייב להיות בבעלות פרטית. גיל הרכב צריך להיות לפחות בן 20 שנים ומעלה. לרכב חייב להיות רישיון רכב וטסט תקפים.
יש לפנות רק אל חברות או בעלי מקצוע אשר מחזיקים באישור מטעם משרד התחבורה והמדינה בביצוע תהליך של גריטת רכבים בישראל.
ניתן לקבל על גריטת רכב ישן מענק כספי בשביל הליך זה של הורדת הרכב הישן מהכביש, גובה המענק עומד כיום על כ- 3,000 ש"ח בערך, תמריץ כספי זב נעשה בעיקר בשביל לנקות את כבשי ישראלי מרכבים ישנים אשר מזהמים את הסביבה. הליך זה קרוי גריטת רכב ישן.