פירוק רכבים הרוסים

רוב האנשים אינם יודעים הרבה על מגרשי רכבים או על פירוק רכבים, ואפשרויות מכירת רכבם לקונה רכבים לפירוק. אז אם אתם מתלבטים מה לעשות עם הרכב הישן שלכם, או עם רכב שעבר תאונה, רגע אחד לפני שאתם נפטרים ממנו, חשוב שתדעו שיש מה לעשות איתו, או נכון יותר עם החלקים שלו. במילים אחרות, אתם יכולים להרוויח קצת כסף על הרכב ההרוס שלכם.

בעולם המכירות של היום, אפשר לסחור גם בחלקי רכב משומשים בתהליך שנקרא פירוק רכבים. לרכבים שעברו תאונה או שכבר לא יכולים לעלות על הכביש, יש חלקים רבים שעדיין ניתן להשתמש בהם, וגם אם לא ניתן למכור את כולם, אפשר להסיר, לנקות ולמכור אותם.

תהליך זה מתבצע במגרש רכבים הרוסים ומשומשים, ובעל המגרש קונה מכם את הרכב הישן שלכם ומשתמש בחלקים שלו. אם התהליך עדיין לא מובן לכם, תיכף תבינו איך זה עובד.

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

מעוניינים להיפטר מרכב הרוס שעבר תאונה קשה וסתם שוכב לכם בחנייה מחפשים מישהו שיעזור לכם בהליך של מכירת הרכב לפירוק? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
קונים את כל סוגי הרכבים ולא משנה מה מצב הרכב✅
תשלום הוגן ונוח בכל שיטות התשלום שיש✅
עובדים וזמינים לכם כל הזמן – זמינים 7\24 ✅
שירות אישי על ידי מומחים בעולם הרכבים✅
שירות בכל רחבי הארץ ✅
ממחזרים מכניות למען הסביבה על ידי גריטת רכבים שמזהמים את הסביבה ✅

אז למה אתם מחכים? עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ 👱🏼👨🏽

פירוק רכבים הרוסים

רכישת חלקים משומשים של רכבים

אם עברתם תאונה, תוכלו להעביר את הרכב ההרוס לתהליך פירוק רכבים שימחזר את חלקיו ויגרוט את שאריות הרכב. זהו הצעד הראשון בתהליך. קונה רכבים לפירוק מקבל את המכונית ההרוסה שלכם ומתחיל את תהליך הפירוק והסרת החלקים שאפשר להשתמש בהם או למכור אותם.

חשוב שלא לנסות להסיר לבד את החלקים אלא להשאיר את המשימה לבעל מקצוע, על מנת שלא לפגוע בחלקים שעדיין שמישים. קונה רכבים לפירוק מתמחה במרכיבים הספציפיים של התהליך, ויודע איך לבצע אותו על הצד הטוב ביותר.

לפרטים נוספים על – רכבים אחרי תאונה למכירה

שלב פירוק הרכב

כשהרכב נרכש ונמצא במגרש פירוק רכבים, אפשר להתחיל לפרק אותו לחלקים. קונה רכבים מקצועי מעריך את הנזק לכל חלק, ומקצה ציון לכל החלקים על מנת להבין את מצב החלקים ולהעריך את רמות התמחור של חלקי החילוף של הרכב מהפירוק ככה שיוכל למכור את החלקי החילוף בכמה שיותר כסף.

תהליך זה מבוסס על הערך של החלקים, והחישוב כולל את מצבם הפיזי. ככל שלקונה הרכבים שמנהל את המגרש יש מוניטין של איש מקצוע מומחה, יותר ויותר אנשים מוכרים לו חלקים של רכבים הרוסים, גם אם מכוניתם לא נפגעה. אפשר ממש לסחור בתחום זה ולקנות רכבים ישנים על מנת למכור אולם לפירוק ולהרוויח על החלקים.

ככל שבמגרש פירוק רכבים יש יותר רכבים או חלקים שפורקו ממכוניות ישנות, כך ניתן להציל או לתקן יותר מכוניות שנפגעו אך אינן מיועדות להריסה.

שלב הפירוק, לב תהליך הייצור "ההפוך"

מתחילים עם בדיקת כל החלקים שפורקו, תוך שימת דגש על רכיבים יקרי ערך כמו מנועים. בשלב הבא מסירים באופן שיטתי את כל הנוזלים, הגזים השמנים והרכיבים הנלווים, בצורה הכי ידידותית לסביבה.

בשלב הסופי מסירים את המנוע וחלקי הליבה של הרכב ומאחסנים אותם במחסן, כך שניתן להעביר אותם ללקוחות שרוצים להשתמש בחלקים שפורקו. הסרת המנוע והעברת החלקים הם שלבי המפתח בתהליך פירוק רכבים, וברגע שהם מוסרים, הרבה יותר קל להסיר את רוב החלקים האחרים של הרכב.

עם השלמת תהליך הפירוק, המפרק הראשי בודק את כלי הרכב ומוודא כי נוהל תקין הוחל והרכב ממוקם במגרש.

לעוד פרטים בנושא פירוק רכבים היכנסו למדריך המלא שלנו עם 15 השאלות הנפוצות ביותר בתחום!

שאלות נפוצות

אנו בחברת ברייקדאון מודעים לכך שיש רכבים הרוסים אשר מושבתים כך שאין באפשרותכם לעלות איתם על הכביש ולהגיע למגרש הפירוק שלנו – במקרים אילו אנו מספקים שירותי גרירה לרכב ללא עלות עד למגרש הפירוק שלנו.
משרד התחבורה והמשרד לאיכות הסביבה – הבינו את המצב עם הזיהום הסביבתי שנגרם בעקבות השימוש ברכב ישנים אשר לא עומדים בתקני זיהום האוויר של ימנו ולכן יצאו בתוכנית גריטת רכבים ישנים בשביל לעודד בעלי רכבים לשלוח את רכבם לגריטה ופירוק ובכך לקבל תמריץ כספי עבור הרכב שלהם שמסיים את חיו.
שווה למסור רכבים הרוסים מכוון שהשוק של מכירה וקנייה שלרכבים הרוסים \ רכבים שעברו תאונה כמעט ולא קיים בארץ בעקבות כך שרוב האנשים מפחדים לרכוש רכב שעבר תאונה, מיכון שהם חוששים מבעיות טכניות ברכבים אילו. והם אינם רוצים לעלות עם רכב שעבר תאונה רצינית לכביש ובכך לסכן את עצמם ואת תושבי הרכב שאיתם!