קונה רכבים לפירוק בירושלים

ממצא מעניין של מחקר בנושא זוגיות היה כי מרבית הזוגות שמתחתנים גרו, לפני שהכירו במרחק רדיוס של 5-7 ק"מ. כלומר, כמעט שכנים.

הממצא הזה מחזק את הרצון של מרבית האנשים להיות קרוב לבית. עבודה קרובה לבית, בתי ספר וגנים, שירותי בריאות, פנאי ותרבות וכך הלאה, כשהכל קרוב לבית.

גישה זו הובילה הרבה עסקים להציע שירות קרוב למקום מגוריהם. תחום  קניית רכבים לפירוק הוא אחד העסקים הללו שמבין שהעדפה של הלקוח תהייה לקבל שירות עד הבית. חברת ברייקדאון עושה בדיוק את זה, מספקת שירות קניית רכבים לפירוק בירושלים עד הבית.

פירוק רכבים מתייחס לתהליך מסודר וחוקי שבו רכבים שאינם בעלי כשירות ואישור לנסיעה עוברים תהליך של פירוק שבו חלקיהם משמשים כחלפים משומשים למכוניות ושאר הרכיבים מועברים לתהליכי מחזור.

במאמר נציג 6 שאלות שכנראה יש לכם בנושא של פירוק רכבים בירושלים

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

קניית כל סוגי הרכבים לפירוק בירושלים והכל תחת אותה החברה!
פלטפורמות תשלום שונות
אנחנו זמינים לכם 7\24
ליווי יעוץ ושירות מקצועי על ידי מומחים בעולם הרכבים
מספקים שירות בכל הארץ ובכל שעה
ממחזרים רכבים שמזהמים את הסביבה

אלפי לקוחות מרוצים בכל חלקי הארץ 👱🏼👨🏽

קניית רכב לפירוק בירושלים

כיצד מתבצעת ההחלטה על מכירת רכב לפירוק ירושלים?

ההחלטה למכור רכב לפירוק היא החלטה של בעל הרכב במקרים שאינם לאחר תאונה ומקרים שמעורב בהם ביטוח הרכב שכן אז יש צדדים נוספים לעניין.

לרוב זה יקרה כאשר הרכב נמצא באחריות בעליו, במצב שאינו שמיש (מכל סיבה שהיא) או במצב שלא  משתלם לאף אחד להשמיש אותו בחזרה לנסיעה, זאת בעיקר עקב העלויות הגבוהות הנדרשות לכך. בסיטואציה כזו הרכב הופך להיות רכב המועמד למכירה ולפירוק.

סיבות תומכות לכך שהרכב מועמד למכירה הן סביב המטרד שנוצר ברכב שעומד. רכב כזה הופך לבעיה, הוא יכול להיות מקור לוונדליזם, תופס חנייה, משיכה לזוחלים ולבעלי חיים. לצד זאת, במידה והרכב חונה בחנייה במרחב ציבורי הוא חשוף לקנסות של העירייה ואם לא פעלתם להקפאת אגרת הרישוי שלו הוא מחויב בתשלום אגרת רישוי שנתית.

למה למכור את הרכב לקונה רכבים לפירוק ירושלים?

התשובה לשאלה יחסית פשוטה.

חלק משמעותי בכל התהליך של מכירת רכב לפירוק הוא העברת הרכב מהמקום בו הוא נמצא למגרש הפירוק שבו מתבצעת פעולת הפירוק עצמה.

קוני רכבים לפירוק לרוב, סופגים את עלות הגרירה של הרכב על חשבונם כחלק מחבילת השירות שהם נותנים. במידה והמכירה תתבצע מול קונה רכבים שאינו מהאזור (לדוגמא שלא מאזור ירושלים) הרי שהעלות של גרירת הרכב תהיה גבוה יותר עקב נסיעה ממשוכת יותר. במקרה כזה, קונה הרכבים ישלם ככל הנראה מחיר נמוך יותר עבור הקנייה בכדי לצמצם את עלות הנסיעה הארוכה.

כמה כסף שווה הרכב שנשלח לפירוק?

את התשובה לשאלה הזו, ברשותכם, נחלק לשנים. כמה כסף ייעשה קונה הרכב? וכמה כסף ייעשה מוכר הרכב?.

הרווח של קונה רכבים לפירוק – מבחינת קונה הרכבים קניית רכב לפירוק היא סוג של הימור. התמחור שהוא עושה לרכב, נעשה על פי רוב בהתאם לתיאור ומידע שמסר בעל הרכב בשיחה המקדימה ביניהם. כלומר, התמחור נעשה ללא בדיקה של הרכב מה באמת מצבו ועד כמה ניתן להשתמש בחלקיו? (דבר שמשפיע על שורת הרווח).

עיקר הרווח של קונה הרכבים (לאחר ניכוי כל ההוצאות) הוא מהוצאת חלפים משומשים תקינים ופחות רווח מהחומר שנמכר לטובת מחזור. שלרוב התמחור המחיר שלו, בכלל מושפע ממחירי המתכות והברזל בשוק המסחר.

בשורה התחתונה, קונה הרכבים לא יכול להעריך באופן מדויק את הרווח שלו מכל רכב. לעיתים הרווח גבוה ולעיתים גבולי ויש פעמים שגם אין רווח.

הרווח של מוכר הרכב – מוכר הרכב מרוויח שלוש פעמים. הפעם הראשונה כשהוא מקבל כסף במזומן עבור רכב שהוא לא מצליח למכור, רכב עומד ורק מעלה חלודה. הפעם השנייה, כשהוא חוסך כסף עתידי בצורת קנסות שיכול היה לקבל על רכב שעומד בשטח ציבורי. הפעם השלישית, זה רווח של חסכון בזמן, טרחה וכאב ראש כשהוא מקבל שירות עד הבית של להיפטר מהרכב חסר התועלת.

איך בוחרים קונה רכבים לפירוק?

אזור ירושלים רבתי, מציע מספר רב של בתי עסק העוסקים בפירוק רכבים. ההמלצה שלנו בעניין היא לפעול בדומה למה שאתם עושים כאשר אתם מחפשים כל נותן שירות שהוא.

תחילה, היעזרו בהמלצות, אם ישנם.

במידה ואין המלצות, התחילו חיפוש באינטרנט. היכנסו לאתרים, התרשמו מהמידע המופיע בו ומהרמה המקצועית (כמו המאמר הזה מחברת ברייקדאון). סמנו לעצמכם מספר בתי עסק וצרו עימם קשר לקבלת הצעת מחיר לקנייה.

עוד בנושא: רכבים לפירוק

שאלות שחשוב לשאול בשיחה עם קונה רכבים לפירוק

  • האם המחיר כולל גרירה של הרכב ממקום הימצאו?
  • האם יש לעסק רישיון תקף והאם מקבלים מסמך המעיד על מכירת הרכב?
  • הסבר על אופן קביעת המחיר לקנייה. הימנעו מבעלי מקצוע שמסרבים להסביר את שיקולי התמחור. בבריקדאון תקבלו הסבר מלא ושקוף על תמחור הרכב שלכם.

סיכונים אפשרים אצל קונה רכבים לפירוק בירושלים?

הסיכון העיקרי במכירת רכב לקונה רכבים לפירוק הוא מכירה לאדם שאינו עסק מוכר ובעל רישיון. יש הרבה סוחרים המציעים לקנות את הרכב במזומן, במחיר, שאולי גבוה יותר מהמחיר של קונה רכבים בעל רישיון, אך יש כאן מלכודת, אתם לא ידועים להיכן הרכב שלכם עלול להגיע?.

סוחר הקונה רכבים ללא רישום וללא רישיון עסק, יכול למכור את הרכב למוסכים המתמחים לא בפירוק, אלא בתיקון והחזרה לפעילות של רכבים ישנים ותקולים. תיקון שכזה לא נעשה בהתאם לדרישות הבטיחות, לרכב "המתוקן" מצמידים לוחיות מזויפות (לעיתים גם בלי לוחיות) והוא עובר לשמש גורמים פלילים ואף גורמים עם כיוון של פעילות חבלנית.

מה הכוונה בקניית רכב לפירוק לאחר תאונה בירושלים?

מנת חלקה של ירושלים בתאונות דרכים אינו נופל מאלו של ערים אחרות, צפופות ועמוסות. לצערנו מדינת ישראל כבר שנים סובלת מהיקף תאונות גבוה הגובה קורבנות. לצד, הנפגעים האנושיים בתאונה, בסופו של דבר נמצא גם הרכב שכעת צריך לעבור תהליך של אבחון וקבלת החלטה בעניינו.

תחילה נפריד בין תאונה בה יש ביטוח מקיף ושבעל הרכב מחליט להפעיל את הביטוח, לבין, תאונה שבה אין ביטוח מקיף או לחלופין בעל הרכב בוחר שלא להפעיל את הביטוח.

תאונה עם ביטוח מקיף – הרכב ייגרר ממקום התאונה על ידי גרר של חברת הביטוח כחלק מהכיסוי הביטוח למוסך הסדר של הביטוח או למוסך אחר לדרישת המבוטח (הלקוח) בעל הרכב. (העברה למוסך שלא בהסדר משנה את גובה ההשתתפות העצמית מצד המבוטח).

למוסך מוזמן שמאי רכב מטעם חברת הביטוח. גם כאן יש למבוטח אפשרות בחירה והוא יכול לבחור שמאי משלו ולא את השמאי של הביטוח, (מומלץ לבדוק מראש מה התנאים בפוליסה ביחס לנשיאה בעלות שכר הטרחה של שמאי פרטי). השמאי מבצע הערכת נזקים לרכב וככל ששווי הנזקים הוא מעל 60 אחוז משווי הרכב כולו, הרכב מוגדר כרכב טוטאלוס.

רכב טוטאלוס הוא הגדרה של משרד התחבורה וההגדרה קובעת שמדובר ברכב שלא ניתן לתקן ולהחזיר לנסיעה בכביש.

במצב הגדרתי זה, בעל הרכב מקבל החזר מלא של שווי הרכב מהביטוח ואילו הביטוח מוכר את שרידי הרכב לקונה רכבים לפירוק. את הכסף מהמכירה הזו מקבל הביטוח.

תאונה ללא ביטוח מקיף – במקרה זה, בעל הרכב יזמין שמאי באופן עצמאי ויישא בעלויות השמאי, ככל שהשמאי ייקבע שהרכב טוטאלוס, בעל הרכב ימכור אותו לפירוק. במידה והרכב בר תיקון בעל הרכב ישקול האם לשאת בעלויות התיקון או למכור את הרכב, במחיר גבוה יותר ממכירה לפירוק למוסך המתמחה בתיקון רכבים לאחר תאונה. ובכל מקרה בעל הרכב אינו מקבל דבר מחברת הביטוח שכלל לא מעורבת באירוע.

עוד בנושא: קניית רכבים לפירוק אחרי תאונה

קניית רכבים לפירוק בירושלים

סיכום

מכירת הרכב הישן, העומד, התקוע והמחליד שלכם לפירוק היא החלטה נכונה ולו רק מההיבט של איכות הסביבה והשארת מקום נקי יותר לילדים שלנו. כל שאר הדברים, כמו, קבלת תשלום במזומן, שירות עד הבית, חיסכון בזמן הם רק בונוס.

תושבי ירושלים הצריכים קניית רכבים לפירוק, טוב שייעשו אם יחפשו קונה רכבים שנותן שירות באזור שלהם, יעשו סקר מחירים, יתרשמו מאמינות קונה הרכבים ובהתאם לכך יבחרו, את ההתחלה מוזמנים לעשות אצלנו בבריקדאון.

שאלות נפוצות

קניית רכב מפורק בירושלים עשויה להיות תהליך מורכב בשל מספר הדרישות וההגבלות החוקיות שיש לקחת בחשבון. החוקים של קניית רכבים מפורקים בירושלים נועדו להגן הן על הקונה והן על המוכר מכל בעיה משפטית אפשרית. חשוב לרוכשים להבין את התקנון הזה כדי שיוכלו לקבל החלטה מושכלת בקניית רכב פירוק בירושלים.
בירושלים יש צורך באישורים או רישיונות לקנייה ופירוק רכבים. זאת בשל התקנות והחוקים המחמירים של העיר המבטיחים את שלומם של אזרחיה. רכישה ופירוק של רכבים ללא אישור או רישיון עלולים להוביל לתוצאות משפטיות, כגון קנסות או אפילו מאסר. לפיכך, חשוב לקבל את האישורים או הרישיונות הדרושים לפני עיסוק בכל פעילות הקשורה לקניית רכב בירושלים.
אם אתם מחפשים רכבים לפירוק בירושלים, הגעתם למקום הנכון. קיימות מספר אפשרויות למי שמחפש לרכוש רכבים משומשים ורכבים נוספים לפירוק בעיר. בין אם אתם מחפשים יצרן או דגם ספציפי, או סתם רוצים למצוא את העסקה הטובה ביותר לרכב, ישנן מספר דרכים לעשות זאת. מאמר זה יספק ייעוץ והכוונה כיצד למצוא ולקנות רכבים לפירוק בירושלים. עם הידע הנכון, תוכלו להפיק את המרב מהרכישה ולוודא שתקבלו בדיוק את מה שאתם צריכים.